hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Jak zrobić text, który będzie się drawował tylko jednemu payerowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Jak zrobić text, który będzie się drawował tylko jednemu payerowi? Nie rozumiem :blink: Możesz dokładniej opisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No bo jak wstawię text u obu Player to będzie się drawował i playera I i II ale nie będzie się wysyłał do drugiej osoby. Ja chcę zrobić text który będzie widoczny tylko dla swojego playera. Chodzi mi o amunicję, żeby on nie widział mojej tylko swoją ja też tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No bo jak wstawię text u obu Player to będzie się drawował i playera I i II ale nie będzie się wysyłał do drugiej osoby. Ja chcę zrobić text który będzie widoczny tylko dla swojego playera. Chodzi mi o amunicję, żeby on nie widział mojej tylko swoją ja też tak samo. Masz dwa viewy? Jeśli tak to: GML if (view_current==0) // numer viewa { kod na draw gracza 1 } i analogicznie dla gracza 2: GML if (view_current==1) // numer viewa { kod na draw gracza 2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ? ;/ OMG no skoro to zmienne lokalne to w czym problem? Sprawdzaj ID i rysuj odpowiednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ? ;/ OMG no skoro to zmienne lokalne to w czym problem? Sprawdzaj ID i rysuj odpowiednio. tzn. jak ? GML draw_text(x,y,ammo)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Sprawdzasz czy id klienta jest równe przesłanemu id z servera, jeśli tak to rysujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Yoda ja aż tak jak ty wszystkiego nie ogarniam :P więc ty piszesz a ja rozumiem tylko słowa a na kod ich raczej nie zamienię, można by było jakoś prościej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 można by było jakoś prościej? Nie. Jak można robić grę, jak nie rozumie się jak ją robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Mówisz za mądrze jak dla mnie dlatego nie rozumiem ciebie kod powinienem zrozumieć Edit: GML mplay_player_id o coś takiego ci chodziło? GML if mplay_player_id = 1 { draw_text(.....); } ? czy nie o to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się