hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Draw: GML draw_healthbar(.....,global.kills,....); Create: GML global.kills = 0; I kolizja enemy z pociskiem: GML global.kills+=1; no jest ten pasek i wszystko piknie ładnie ale taki mały szczegół, a mianowicie. Jeżeli np. Do lvl 2 potrzeba mi 10 enemych zabitych :P to ten po 1 zabitym żeby pasek napełniał się o te 10% jeżeli potrzebuje 20 ludziów no to 5% itd. Jak taki efekt uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Draw: GML draw_healthbar(.....,global.kills,....); Create: GML global.kills = 0; I kolizja enemy z pociskiem: GML global.kills+=1; no jest ten pasek i wszystko piknie ładnie ale taki mały szczegół, a mianowicie. Jeżeli np. Do lvl 2 potrzeba mi 10 enemych zabitych :P to ten po 1 zabitym żeby pasek napełniał się o te 10% jeżeli potrzebuje 20 ludziów no to 5% itd. Jak taki efekt uzyskać? Draw: GML draw_rectangle(x,y,x+global.kills/ile_potrzeba*dlugosc_paska,y+wysokosc_paska,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nie za bardzo mi to pasuje :P rysuje się czarny prostokącik i jeżeli kogoś zabiję to nic się nie powiększa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Nie za bardzo mi to pasuje :P rysuje się czarny prostokącik i jeżeli kogoś zabiję to nic się nie powiększa. Draw_set_color(color) przed albo użyj draw_rectangle_color(...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się