Skocz do zawartości

Draw_healthbar


Rekomendowane odpowiedzi

Draw:

GML
draw_healthbar(.....,global.kills,....);

Create:

GML
global.kills = 0;

I kolizja enemy z pociskiem:

GML
global.kills+=1;

no jest ten pasek i wszystko piknie ładnie ale taki mały szczegół, a mianowicie. Jeżeli np. Do lvl 2 potrzeba mi 10 enemych zabitych :P to ten po 1 zabitym żeby pasek napełniał się o te 10% jeżeli potrzebuje 20 ludziów no to 5% itd. Jak taki efekt uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Draw:

GML
draw_healthbar(.....,global.kills,....);

Create:

GML
global.kills = 0;

I kolizja enemy z pociskiem:

GML
global.kills+=1;

no jest ten pasek i wszystko piknie ładnie ale taki mały szczegół, a mianowicie. Jeżeli np. Do lvl 2 potrzeba mi 10 enemych zabitych :P to ten po 1 zabitym żeby pasek napełniał się o te 10% jeżeli potrzebuje 20 ludziów no to 5% itd. Jak taki efekt uzyskać?

Draw:

GML
draw_rectangle(x,y,x+global.kills/ile_potrzeba*dlugosc_paska,y+wysokosc_paska,0);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...