hudy0070 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Mam obiekt enemy on ma hp i te inne sprawy ale jak wsadzę ich kilku na mapkę to hp jest jedno i np. direction też jak zrobić żeby każdy miał swoje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 A jak odwołujesz się do hp i direction? Jeśli przez obj_wrog.direction to źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 No właśnie to już czaje ale inaczej chyba tego nie zrobię żeby w pociski było inaczej niż direction = enemy.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 GML _ID = instance_nearest(x,y,obj_wrog); //przypisuje do zmiennej _ID id najbliższego wroga //... direction = _ID.direction; //przyjmuje direction tego najbliższego wroga //... _ID.hp-=666; //odejmuje najbliższemu wrogowi hp //itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się