Morro Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Mam problem w odradzaniu się potworów. Zrobiłem tak, że jak potwór umrze to stwarza objekt który "produkuje moba" za ileśtam stepów. Nie o to mi chodziło ale lepiej zrobić nie umiałem. Chodzi mi o to, żeby objekt spawn był w jednym miejscu i dopiero po zabiciu moba tworzył go ponownie po np 10 sec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 to daj w create x=ilechcesz y=ilechcesz chyba o to ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 GML /* obj_spawner */ //create mob = instance_create(x,y,obj_potwor); //step if !( instance_exists( mob ) ) if ( !alarm[0] ) alarm[0] = (room_speed*10)+random(5); //czy ile tam chcesz //alarm[0] mob = instance_create(x,y,obj_potwor); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 dziexxxx wielkie yoda, ze ja na takie cos nie wpadlem... zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi