Luksor Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Jak zaokrąglić zmienną tak żeby nie pisało np. Zycie: 99.99 tylko Zycie: 100? Zeby zaokrąglało do 1. EDIT: Próbowałem już z round() ale coś nie wychodzi. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Jak zaokrąglić zmienną tak żeby nie pisało np. Zycie: 99.99 tylko Zycie: 100? Zeby zaokrąglało do 1. Argh dokumentacja. round(x); - zaokrągla ceil(x); - zaokrągla w górę floor(x); - zaokrągla w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Super tylko to mi nie działa :huh: Robię tak: GML global.zycie=round( global.zycie ); Ale jak wróg zabiera mi 0.05 życia to te round to zaokrągla i życie stoi w miejscu a ja chcę żeby tylko pokazywało zaokrągloną liczbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Super tylko to mi nie działa huh.gif round(zmienna); Jak to nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Patrz ostatni mój post w tym topicu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ech, no round zaokrągla daną zmienną. Czyli jeżeli wypisujesz wartość życia to daj: draw_text(x,y,'Zycie: '+string(round(global.zycie))); I zaokrąglaj tylko przy rysowaniu itp. A nie przy wyliczaniu Damage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Ale jak wróg zabiera mi 0.05 życia to te round to zaokrągla i życie stoi w miejscu a ja chcę żeby tylko pokazywało zaokrągloną liczbę. Przemyśl to co powiedziałeś :mellow: Po co ma zabierać 0.0.5, skoro ma potem zaokrąglać? ROTFL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Super :thumbsup: teraz działa idealnie. Dzięki Yoda :) @Piczer: Ma zaokrąglać tylko w draw_text tak jak Yoda napisał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się