Skocz do zawartości

Zaokrąglanie


Luksor

Rekomendowane odpowiedzi

Super tylko to mi nie działa :huh:

 

Robię tak:

GML
global.zycie=round( global.zycie );

Ale jak wróg zabiera mi 0.05 życia to te round to zaokrągla i życie stoi w miejscu a ja chcę żeby tylko pokazywało zaokrągloną liczbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak wróg zabiera mi 0.05 życia to te round to zaokrągla i życie stoi w miejscu a ja chcę żeby tylko pokazywało zaokrągloną liczbę.

 

Przemyśl to co powiedziałeś :mellow:

 

Po co ma zabierać 0.0.5, skoro ma potem zaokrąglać? ROTFL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...