hudy0070 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Jak zrobić żeby drawowany text był nad spritem a nie pod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 GML draw_text(x,y-(wysokośc spritu+10),text) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Jemu chyba chodzi o depth. liczy się kolejność rysowania, czyli najpierw rysujesz sprite, a potem text. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Lub (zależy, do czego ci to. Jesli po to, aby wyświetlać nad każdym graczem nic tolepiej kolejność wysowania. Jesli po to, aby napisać na ekranie, ile życia ma gracz radziłbym osobny obiekt o mniejszym depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się