OriPL Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 witam potrzbuje zrobic cos takiego tworzy sie pocisk i leci w jakas strone no a za pociskiem jest taka delikatna biala smuga jak to zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 GML instance_create(x,y,obj_) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 ten ktod tworzy obj_pocisk.... a ja chce zeby za tym pociskiem leciala jeszcze taka smuga.... (mam regnietego GM'a) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Zrób sprite z pocisku razem ze smugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 GML instance_create(x,y,obj_) ? dobrze napisał,sam tak mam: http://img291.imageshack.us/my.php?image=sickbs5.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nieoptymalna metoda: 1. Tworzysz obiekt obj_smuga. Dajesz w Step: GML if(image_alpha == 1 { image_alpha = 0.7; } else { image_alpha -= 0.01; } if(image_alpha <= 0) { instance_destroy(); } 2. obj_kula w jakimś alarmie: GML instance_create(x, y, obj_smuga); To taka niewydajna matoda. Jaśli chcesz wydajniej to korzystając z draw_sprite_ext() oraz leghdir_x() (no i y) malujesz półprzeźroczyste smugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 A particle to Tymon zjadł czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nieoptymalna metoda: 1. Tworzysz obiekt obj_smuga. Dajesz w Step: GML if(image_alpha == 1 { image_alpha = 0.7; } else { image_alpha -= 0.01; } if(image_alpha <= 0) { instance_destroy(); } 2. obj_kula w jakimś alarmie: GML instance_create(x, y, obj_smuga); To taka niewydajna matoda. Jaśli chcesz wydajniej to korzystając z draw_sprite_ext() oraz leghdir_x() (no i y) malujesz półprzeźroczyste smugi. nie lepiej tak: pocisk tworzy smuge instance_create(x, y, obj_smuga); w smudze create: image_alpha=np 0.7 w step: image_alpha -=np 0.01 if image_alpha <0 { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 if(image_alpha == 1 { image_alpha = 0.7; } Że tak powiem: WTF? przecież wystarczy w create dać image_alpha = 0.7; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Że tak powiem: WTF? przecież wystarczy w create dać image_alpha = 0.7; tzw tęgie myślenie,ja zrobiłem dobrze więc nie wiem po co pisałeś posta,nabijacz hahaha :D Sorry, otworzyłem kartę wcześniej a potem zacząłem pisać i nie było jeszcze twojego posta. Moja wina. Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 1. Tworzysz obiekt obj_smuga. Dajesz w Step:GML if(image_alpha == 1 { image_alpha = 0.7; } else { image_alpha -= 0.01; } if(image_alpha <= 0) { instance_destroy(); } O kurna, co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się