hudy0070 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 jak zrobić coś takiego: jest sobie obiekt komentator i że on wykrywa kolizję dwóch innych obiektów i podczas tej kolizji są różne texty drawowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) :/ Tak trudno zajrzeć do helpa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ew. przy kolizji dac w obu obiektach np. GML global.kolizja=true a komentatorowi: GML if global.kolizja=true { draw_text(...) //nie pamietam jakie argumenty :P ... ... global.kolizja=false } czy cus takiego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Nie możesz dać zaraz global.kolizjia=false, bo tekst będzie rysowany tylko przez jeden step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wtedy to zrób alarm :P np: GML if global.kolizja=true { draw_text(x,y,'CostamCos') //dostosować argumenty ...//reszta ...//reszta alarm[0]=20 //to trzeba tylko dostosować i GIT } alarm[0]: GML global.kolizja=false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Znowu źle. Alarm będzie nastawiał się cały czas... ech ludzie... if ( alarm[n] == -1 ) alarm[n] = m; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się