lion Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Witam! Chcę zacząć naukę i pracę w C++, ale mam pare pytanek, które zadaje poniżej. Pyt 1. Jaki program jest najlepszy do pisania gier w C++? Pyt 2. Gdzie mogę znaleść przykłady w C++, tak jak te do GM'a :) Pyt 3. Zna ktoś strony z kursami w praktyce, bo wiem co to są zmienne, stale itp. Chce poczytac kurs jak stworzyc maly program czy gierke P.S - jestem zielony krasnal w C++ więc nie bijcie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Ad. 1 Mnie się wydaje, że najlepiej to zacząć w Dev-C++ Ad.2 http://warsztat.pac.pl Ad.3 Najlepiej ściągnij ebooka Symfonia C++. Kiedyś był na Click-games.net ale nie ma już tej strony. Może jest na CGspot, ale zapomniałem adresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Witam! Chcę zacząć naukę i pracę w C++, ale mam pare pytanek, które zadaje poniżej. Pyt 1. Jaki program jest najlepszy do pisania gier w C++? Pyt 2. Gdzie mogę znaleść przykłady w C++, tak jak te do GM'a :) Pyt 3. Zna ktoś strony z kursami w praktyce, bo wiem co to są zmienne, stale itp. Chce poczytac kurs jak stworzyc maly program czy gierke P.S - jestem zielony krasnal w C++ więc nie bijcie :P <{POST_SNAPBACK}> Ad.1 - Microsoft Visual C++. Bezapelacyjnie :) Tyle, że on jest płatny (i dość drogachny)... Z darmowych polecam Dev-C++, bardzo dobry kompilator :) Ad.2 - http://4programmers.net/ ! Ad.3 - Od zera do gier kodera | H. C++. Od tego 2 kursu zaczynałem nauke C++ :) Ale powiem Ci jedno - zamiast uczyć się z tych kursów netowych, weź sobie kup (lub ściągnij...) jakąś książke. Polecam Symfonie C++. Jak coś chcesz jeszcze to wal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...