Maxius Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Siema, Wiecie jak posługiwać się supersound.dll?? bo chce się nauczyć nim posługiwać. Odpowiedzcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przecież masz przykład jak ściągniesz. Wystarczy przenalizować i wszystko. Nikt ci nie opisze każej funkcji z osobna bo jak dobrze pamiętam to trochę tego jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 właśnie nie ma przykładu to powiedzcie gdzie mozna sciągnąć z przykładem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 to ja nie wiem z kąd ty to wziąłeś. prosze : http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=120034 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przykład jest w .gmd ,otwórz jako "Old Game Maker Files". I radze poczytać :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 a idzie w nim zrobić suwak od głośności??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 no idzie niedawno nawet był taki temat o suwaku, tylko ze podstawiasz funkcje dllka zamiast standardowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 a zrobisz przykład PROSZę!! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 obsługa dlli ogranicza się jedynie do zapoznania się z funkcjami dołącoznymi do dll'a i do znajomości GM'a. Nie trzeba robić nic specjalnego, tylko za pomocą dodanej do dll'a funkcji dla GM'a zainicjować dll na początku gry, i "uwolnić" go zawsze, gdy gra kończy działanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Przejrzyj przykład, zobacz co i jak, wypróbuj. Jak nie będzie działać to próbuj dalej, ale powinno. Btw, po co ci odtwarzacz skoro jest winamp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 @Ziomalek1996: Ty zawsze chcesz przykładu... ;D Tak ciężko popatrzeć kod, lub poczytać jakieś dokumentacje, tutoriale?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się