Skocz do zawartości

Runy, wyrzucanie i zabieranie


KoRn

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem... i mam też taki skrypt:

GML
if czat.notedkeys="use uh"{

if uh<1

exit;

}

 

if czat.notedkeys="use uh"{

if uh>0

uh-=1

hlt+=800

}

 

if czat.notedkeys="throw out uh"{

if uh<1

uh-=1

instance_create(x,y,object159)

}

 

if czat.notedkeys="use explosion"{

if expl<1

exit;

}

 

if czat.notedkeys="use explosion"{

if expl<1

expl-=1

instance_create(x,y,imgexpl)

}

 

if czat.notedkeys="throw out explosion"{

if expl>0

expl-=1

instance_create(x,y,object161)

}

 

I mam ograniczoną ilośc run, a oni dalej się mnożą jak je wyrzucam. Dlaczego?? Mi się wydaje, że dobrze robię: mam wszystkie obiekty, zmienne itp... Proszę o odpowiedź, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zpomaniłeś o klamrach, w ogóle to namieszałeś:

GML
if (czat.notedkeys="use uh")

{

if (uh>0)

{

uh-=1;

hlt+=800;

}

}

 

if (czat.notedkeys="throw out uh")

{

if (uh<1)

{

uh-=1;

instance_create(x,y,object159);

}

}

 

if (czat.notedkeys="use explosion")

{

if (expl<1)

{

expl-=1;

instance_create(x,y,imgexpl);

}

}

 

if (czat.notedkeys="throw out explosion")

{

if (expl>0)

{

expl-=1;

instance_create(x,y,object161);

}

}

 

:P Nie rozumiem po co podwójne warunki i te exity ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...