KoRn Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Mam problem... i mam też taki skrypt: GML if czat.notedkeys="use uh"{ if uh<1 exit; } if czat.notedkeys="use uh"{ if uh>0 uh-=1 hlt+=800 } if czat.notedkeys="throw out uh"{ if uh<1 uh-=1 instance_create(x,y,object159) } if czat.notedkeys="use explosion"{ if expl<1 exit; } if czat.notedkeys="use explosion"{ if expl<1 expl-=1 instance_create(x,y,imgexpl) } if czat.notedkeys="throw out explosion"{ if expl>0 expl-=1 instance_create(x,y,object161) } I mam ograniczoną ilośc run, a oni dalej się mnożą jak je wyrzucam. Dlaczego?? Mi się wydaje, że dobrze robię: mam wszystkie obiekty, zmienne itp... Proszę o odpowiedź, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Zpomaniłeś o klamrach, w ogóle to namieszałeś: GML if (czat.notedkeys="use uh") { if (uh>0) { uh-=1; hlt+=800; } } if (czat.notedkeys="throw out uh") { if (uh<1) { uh-=1; instance_create(x,y,object159); } } if (czat.notedkeys="use explosion") { if (expl<1) { expl-=1; instance_create(x,y,imgexpl); } } if (czat.notedkeys="throw out explosion") { if (expl>0) { expl-=1; instance_create(x,y,object161); } } :P Nie rozumiem po co podwójne warunki i te exity ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się