Lord Vayaa Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jeśli ktos sie zna na allegro to niech powie jak to obrocic powiedzmy o 90stopni masked_blit( ludek1, bufor, 0,0, ludek_x, ludek_y, ludek1->w, ludek1->h); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 The fixed point square root, sin, cos, tan, inverse sin, and inverse cos functions are implemented using lookup tables, which are very fast but not particularly accurate. At the moment the inverse tan uses an iterative search on the tan table, so it is a lot slower than the others. Angles are represented in a binary format with 256 equal to a full circle, 64 being a right angle and so on. This has the advantage that a simple bitwise 'and' can be used to keep the angle within the range zero to a full circle, eliminating all those tiresome 'if (angle >= 360)' checks. Reszta + funkcje tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się