Lord Vayaa Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Chcialbym stworzyć map edytor do moich gier w c++, wiec chcialbym zrobic cos takiego ze wybieram jakiś object stawiam go na roomie(to umiem) i zapisuje w notatniku jaki object wzielem i jakie ma x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jest w przykladach na stronie przyklad mapeditora. ale to jeszcze zalezy od struktury twoich danych, wiec jak podasz owa strukture to ja podam kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 PsichiX nie moge znalezc tego przykładu mapeditora a w notatniku ma pisac cos takiego: BITMAP *(nazwaobjectu) = NULL; int (nazwaobjectu)_x = (jegoX), (nazwaobjectu)_y = (jegoY); (nazwaobjectu) = load_bmp("(spriteobjectu)",default_palette); blit( (nazwaobjectu), bufor, 0,0, (nazwaobjectu)_x, (nazwaobjectu)_y, (nazwaobjectu)->w, (nazwaobjectu)->h); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 A twoja gra ma to potem odczytac z notatnika i wykonac? Niee, to nie gm, c++ nie kompiluje w czasie rzeczywistym. najlepiej napisz jakis jezyk skryptowy do tej gry i to zalatwi problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Nie nie do c++ sam wklejam to co gm wymyslil do tego notatnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się