Moldis Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Mam problem z funkcją od rysowania pixel-a "draw_point_color(x-16,y-16,c_black);". Otóż mam w obiekcie pędzel który po włączeniu wyświetla się zamiast kursora w Drawie taki kodzik: GML if global.pedzel_wlaczony == 1 { if mouse_check_button(mb_left) { if global.mysz_na_kartce == 1 { draw_point_color(x-16,y-16,c_black); } } } I teraz, gdy naciskam klawisz myszy rysuje się co prawda kropka w miejscu w którym chce ale gdy puszcze klawisz ona znika.. Jak zrobić by pozostała na obiekcie za pędzlem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Mam problem z funkcją od rysowania pixel-a "draw_point_color(x-16,y-16,c_black);". Otóż mam w obiekcie pędzel który po włączeniu wyświetla się zamiast kursora w Drawie taki kodzik: GML if global.pedzel_wlaczony == 1 { if mouse_check_button(mb_left) { if global.mysz_na_kartce == 1 { draw_point_color(x-16,y-16,c_black); } } } I teraz, gdy naciskam klawisz myszy rysuje się co prawda kropka w miejscu w którym chce ale gdy puszcze klawisz ona znika.. Jak zrobić by pozostała na obiekcie za pędzlem? Użyj surfaces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Słyszałem że surface jest strasznie pamięcio żerne, nie ma innego sposobu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 To wyłącz rysowanie backgrounda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Wyłączyłem rysowanie background-a w menu room-a i nic się nie zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hmm. No cóż. Create: GML point_number=0; point[0,0]=0; point[0,1]=0; Draw: GML if global.pedzel_wlaczony == 1 { if mouse_check_button(mb_left) { if global.mysz_na_kartce == 1 { point_number+=1; point[point_number,0]=mouse_x; point[point_number,1]=mouse_y; } } } if point_number>0 { for(i=1;i<point_number;i+=1) { draw_point(point[i,0],point[i,1]); } }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się