Ryba24 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Mam taki mały problem ze strzelcem .Chodzi mi o kod strzelec ma iść na przud gdy w promieniu paru pikseli ma stanąć zmienić sprita i strzelać. Jakiego kodu użyć do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 GML if distance_to_object(hero) < 50 // Zblizamy sie na 50 px { sprite_index = strzelajacy // Akcja strzelania } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Coś mi niewychodzi to łatwe ale Mam strzelanie jako alarm kod if distance_to_object(hero)<200 { alarm[0]=room_speed; sprite_index =sprite8 } else if distance_to_object(hero)>200 { sprite_index =sprite7 } Chcę aby hero po wykonaniu strzałów zmienił sprita na innego ale mam wtedy problem z chodzeniem bo zamiast sprita na chodzenie mam sprita na stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się