W Samuraj Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 a konkretnie chodzi mi oto by wrogie samolociki na mnie leciały i mnie atakowały :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 a konkretnie chodzi mi oto by wrogie samolociki na mnie leciały i mnie atakowały :bye1: Robil Marek S. taki przyklad na forum . Jak tam nie znajdziesz zagladnij do Jego uploadera . AI przeciwnika czy jakos tak sie nazywal ten plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 step sampolociku: move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,1); to jest kod na podążanie za playerem (chyba dobrze napisałem, co ??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 LoL!? To było na faq! Jeszcze jedno: GML if distance_to_object(obj_hero) < //długośc { instance_create(obj_pocisk); } // w pocisku i step move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,1); direction=point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); image_angle=direction Przepraszam za błędy które są w tym kodzie, no ale już dośc zapomniałem o GMLu, i mam problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 instance_create(obj_pocisk); nie, nie, nie, nie, nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 nie, nie, nie, nie, nie. Tak , ale pod warunkiem ze wstawi skrypt w objekcie pocisku , ktory by pozwalal podazac za hero. heh :P @Yoda : zgadzam sie , To fakt xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Chodziło mi o to że brakuje dwóch argumentów funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Napisałem coś takiego nie wiem czy dobrze : GML // Jeśli na planszy jest bohater, celuj do niego. if instance_number(obj_bohater)=1 { direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y) } else { // Jeśli nie, to celuj w dowolnym kierunku. direction=random(360) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 @up: 1. Zamiast instance_number() użyłbym instance_exists(). 2. "random(360)" LoL? Wtedy bohater będzie się "kręcił" we wszystkie strony... przetestuj se ten kod... @topic: Opisz dokładnie, jak to ma atakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Pytałeś już o to samo w tym temacie. :mellow: Zrobiłem przykład, może się przyda: Przykład strzelania przez samolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W Samuraj Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Pytałeś już o to samo w tym temacie. :mellow: Zrobiłem przykład, może się przyda: Przykład strzelania przez samolot wielki dzięki sirluki chodzi :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się