Skocz do zawartości

ammo! i inne


Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne was to nie obchodzi ale w mojej grze w trakcie jej robienia mnoza sie nowe problemy. Na ktore mimo wielu prob nie udalo mi sie zakonczyc! A wiec moim podstawowym pociskiem jest object4 i chce zeby gdy klikne np. 3 (zmienne) to nie bede musial wystrzelac np 10 kul object4 tylko odrazu bedzie strzelan object16 (czyli ta 3-ka). Dalej jak zrobic zeby gdy klikne 3 i magazynek to np 50/10 wystrzele 5 bedzie 50/5 przelacze na 2 bron i gdy znow klikne 3 dalej bedzie 50/5 a nie odnowa 50/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ktore mimo wielu prob nie udalo mi sie zakonczyc!

mądre zdanie.

 

1.

GML
pocisk = obj_bullet0;

 

if keyboard_check_pressed ( ord('1') )

pocisk = obj_bullet0;

if keyboard_check_pressed ( ord('2') )

pocisk = obj_bullet1;

if keyboard_check_pressed ( ord('3') )

pocisk = obj_bullet2;

 

/* przy strzelaniu używasz teraz tylko zmiennej pocisk */

2. nie rozumiem w czym problem... robisz zmienne i już!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...