hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jak zrobić : jest kolizja i żeby się one odepchnęły ale nie tak jak lekko tylko dość mocno. Gdy robiłem to na klockach to tylko lekko się odpychały plizz help me. :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Event colission obj_1 z obj_2. Wybierasz zakładkę move i klikasz na ikonkę 8 czerwonych strzałek, wybierasz odpowiedni kierunek i wpisujesz "speed"(szybkośc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jak dajesz klocek "bounce against objects" to obiekt odbije sie z ta sama predkoscia jaka mial w chwili kolizji wiec nie rozumiem co masz na mysli piszac "lekko", jesli uwazasz ze za wolno sie porusza to po klocku "bounce" wrzuc klocek "VAR" i jako zmienna wpisz speed, i zwieksz przedkosc o ile tam chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Daj "start of block" potem "bounce...." następnie "hspeed" z ustawioną prędkością na końcu "end of block". Wszystko na klockach :thumbsup: (dobrze?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Daj "start of block" potem "bounce...." następnie "hspeed" z ustawioną prędkością na końcu "end of block". Wszystko na klockach :thumbsup: (dobrze?) @UP: nie, niedobze. Pan Psychopata radzi dziś: "Nie pisz o czymś czego nie rozumiesz, bo wezme siekiere i przyjade do twojego domu" @hudy0070: jesli nie uzyskales tu rozwiazania swojego problemu, sprecyzuj go, podaj szczegoły, bo niewiadomo czy chcesz odbijania w pionie/ poziomie, a moze na wszystkie strony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Już daję przykład: KLIKNIJ TU!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 @UP. Przyklad Pana D. nadaje sie na ŚMIETNIK, kulka odbija sie jedynie na ukos lub prostopadle do sciany, a jesli udezymy w blok od tylu to zatrzymuje sie na scianie zamias sie odbic, i na dodatek pan D. stosuje 2 klocki w pomiedzy end/start of block, nie poprzedzajac ich zadnym klockiem warunkowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 w kodzie można dodać tą linijkę GML speed += 10; przed eventem odbicia obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Kurcze sory ale zapomniałem napisać że sobie dałem radę dziex wam skorzystałem z Twojego przykładu copoconaco raz jeszcze thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się