hudy0070 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 jak zrobić żeby po naciśnięciu strzałki w lewo kolor przewija się o jeden np. do przodu a w prawo do tyłu ? Inaczej nie potrafię tego wyjaśnić :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Inaczej nie potrafię tego wyjaśnić tongue2.gif. No to ja nie rozumiem - nara! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 hmmm a więc prościej: naciskam strzałkę w lewo nasz sprite zmienia barwę(kolor) na inną znów strzałka w lewo i znowu inna barwa potem strzałka w prawo barwa ta poprzednia itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 GML //create __i = 0; color[0] = c_white; color[1] = c_red; color[2] = c_yellow; color[3] = c_blue; color[4] = c_green; color[5] = c_aqua; color[6] = c_maroon; color[7] = c_lime; //wciskanie strzalki w lewo if ( __i > 0 ) __i-=1; //wciskanie strzalki w prawo if ( __i < 7 ) __i+=1; //potem tam gdzie rysujesz ten sprite draw_sprite(..., color[__i],... ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Można jakoś prościej bo trzeba mi go trochę zmodyfikować :P . Bo mam sprite jako button w lewo i drugi w prawo i jako strzałki właśnie o to mi chodziło. EDIT: dobra już sobie dałem rade. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się