M1513Q Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Cześć, mam problem, nie wiem jak zrobić, żeby strzelał w ta stronę, w która sie obraca i chodził w ta stronę, w która sie obraca... potraficie mi pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 to sa podstawy a nie zaawansowane problemy, poszukaj w dziale przyklady, byl chyba odpowiedni przyklad, trzykrotnie umiesczony ze zmianami kosmetycznymi jako gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 szukałem już chyba z 1h i nic było coś co sie wydawało podobne a jak to włączylem to kicha, nie to co chcialem..... a ja potrzebuje coś na wzór tego co ty masz w twojej grze (Zaraza), może ty mi pomożesz? ona mnie zainspirowała xD ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=115 - 3 albo i 4 gry ostatnio ktos na tym zrobil, nie mow ze to ponad twoje sily przeszukac dzial z przykladami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 mam ten przykład na dysku, ale ja nie mam PRO, da sie to jakos obejsc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 to masz problem, nie chce niczego sugerowac ale masz 2 wyjscia jedno znajdziesz na google drogie jak wygrzebie kod z jakiejs mojej niedokonczonej podukcji oki to bedzie tak: 1. robisz sprite 2. w opcjach animacji dajesz rotate (albo podobnie) 360 stopni i 36 klatek- w ten sposob otrzymujesz 1 klatke na 10 stopni 3. w draw obiektu dajesz klocek draw sprite, jako sprite= dajesz wczesniej przygotowanego sprite, x=0, y=0, subimage= floor((direction)/10), i zaznaczasz relative Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się