Skocz do zawartości

menu podczas gry


Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi głównie o to że jak nacisnę na postać i przytrzymam LPM na gościu to pokazuje się okienko które nas informuje ;p o LVL HP MP Kasie itp

GML
if mouse_check_button_pressed(mb_left){

draw_set_color(c_gray)

draw_rectangle(view_xview[200],view_yview[100],view_xview[400],view_yview[350],false)

draw_sprite(picollo_head,0,view_xview[200],view_yview[100])

draw_set_color(c_red)

draw_set_font(dino)

draw_text(view_xview[350],view_yview[10],'Level:50)

}

modziłem coś z tym ale mi nie wyszło

i tak to co pisze Level:50 chciałbym żeby pod Level była zmiena np. lvl która informuje o aktualnym lvl bohatera i gdy się zmieni to się ona wyświetli, kasa to score więc z tym raczej nie powinno być problemu Hp = health a Mp = Mana(zmienna) czy mógłby dać ktoś przykład bo ten jest zły albo niech mi ktoś powie jak pod stringa podpisać jakąś zmienną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm czyli nie wiem mógłbym zrobić tak
GML
view_xview[1]+50

 

no i po przecinku jeszcze dla y i sobie liczysz od lewego górnego rogu tyle na osi x i y ile dałeś pixeli to masz tą odległość czyli np taki healthbar tam Ci się rysuje,chcesz napisz na pm to Ci pomoge,zrobie może przykład dla nie kumających ale mam qu... doła :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...