Skocz do zawartości

Dlaczego strzela tylko w jedna strone?


M1513Q

Rekomendowane odpowiedzi

sorki ze jesczez jeden post ale naprawde tego potrzebuje, jak to zrobic co pisalem w poprzedim poscie? i dlaczego jak krece myszka w prawo to zolnierz obraca sie w lewo i na odwrot? i jeszcze jedno bo jak piszesz kod i zeby byla jakas akcja pod nacisnieciem danego klawisza, no i to tak sie zapisuje przy spacji:

 

if ( keyboard_check ( vk_space ) )

a jak przy nacisnieciu lewego przycisku myszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ze jesczez jeden post ale naprawde tego potrzebuje, jak to zrobic co pisalem w poprzedim poscie? i dlaczego jak krece myszka w prawo to zolnierz obraca sie w lewo i na odwrot? i jeszcze jedno bo jak piszesz kod i zeby byla jakas akcja pod nacisnieciem danego klawisza, no i to tak sie zapisuje przy spacji:

 

if ( keyboard_check ( vk_space ) )

a jak przy nacisnieciu lewego przycisku myszy?

 

dlaczego tak robi? bo masz coś na odwrót i tyle sam odpowiedziałeś na to pytanie,widocznie w ogóle nie rozumiesz kodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ze jesczez jeden post ale naprawde tego potrzebuje, jak to zrobic co pisalem w poprzedim poscie? i dlaczego jak krece myszka w prawo to zolnierz obraca sie w lewo i na odwrot? i jeszcze jedno bo jak piszesz kod i zeby byla jakas akcja pod nacisnieciem danego klawisza, no i to tak sie zapisuje przy spacji:

 

if ( keyboard_check ( vk_space ) )

a jak przy nacisnieciu lewego przycisku myszy?

GML
image_xscale=sign(mouse_x-x);
?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...