Gość Kuberion Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 mam problem z przeskakiwaniem bohatera, poniewaz gdy obj_bohater dotknie obj_teleport powinien sie przeniesc na 600x, 700y, ale nic sie niedzieje gdy bohaterem wchodze w teleport mam nadzieje ze zrozumieliscie z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 To moze napisz jak to zrobiles :P Przeciez nie jestesmy jasnowidzami, skad mamy wiedziec co masz zle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 mam problem z przeskakiwaniem bohatera, poniewaz gdy obj_bohater dotknie obj_teleport powinien sie przeniesc na 600x, 700y, ale nic sie niedzieje gdy bohaterem wchodze w teleport mam nadzieje ze zrozumieliscie z gory dzieki W kolizji obj_bohater z obj_teleport użyj klocka: i ustaw x = 600 , y = 700. Musi działać :) Sprawdziłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 dalem w kolizi obj_bohater z obj_teleport x=600; y=500; i postac mi sie nieprzenosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 dalem w kolizi obj_bohater z obj_teleport x=600; y=500; i postac mi sie nieprzenosi Daj tak: x=600 y=500 Chociaż tak jak Ty zrobiłeś też powinno działać. Mi działa w obu przypadkach :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 sirluki to tez niedziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 To w spricie teleportera daj precise collision checking :P Albo sam ustaw z boku gdzie ma kolidowac :P Moze tez byc tak ze obiekt nie ma sprita a ty tylko na nim odtwarzasz jakis efekt i dlatego nie koliduje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 saus object ma sprite precise collision checking bylo juz wlaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się