Kendzop Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Mam problem!! 1.Chce zrobic inventory takie jak w almorze, ze jak zdobede przedmiot pojawia sie on w inventory i jest cos takiego jak : pancerz, tarcza, rekawice,helm,luk,strzaly,miecz,buty,spodnie... i mam np. dlugi miecz w inventory to jak klikne na niego to pojawia sie w miejscu na bron itd.. Jak najade myszka na dany przedmiot to wyswietlaja sie informacje o nim. 2. System żyć : Hp przeciwnika jest oznaczone zmienna np. wrog Zrobilem, ze uderzenie go odbiera mu od 5 do 10 hp, ale wyskakuje blad! zmienna=zmienna-random(-5-10); I jak zrobic zeby rysowalo pasek zycia !!! Wiem, ze takie tematy juz byly ale szukalem godzinke i nic mnie nie zadowala. Inventory jakie tu znalazlem nie ma funkcji "zalozenia na nasza postac" miecza lub innych przedmiotow. Mam nadzieje,ze mistrz Borek sie wypowie o mojej glupocie i mi pomoze !!! Tylko nie dawajcie mi warna. Kendzop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 W XenoN Online jest zbiór skryptów Invetory - skopiuj je z niego do projektu (przykład użycia ich jest w silniku, w obiekcie obj_environment oraz obj_overlay(chyba :P)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzop Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 wielkie dzieki, ale ja dalej czekam na wypowiedz Borka !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 A co to? Tylko Borek zna sie dobrze na rpg/invetory (czy co tam innego)? -.- To znak ze nie sprawdziles tego co dalem (jak za trudne to powiedz - wytlumacze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzop Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Pisze z laptopa i nie moglem sprawdzic bo nie ma tu gm'a ,a laptop nie moj. Borek sie zna na wszystkim i Almora to co jak nie rpg (MMORPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Nie tylko on sie zna na wszystkim.. a zreszta, jemu tylek zawracasz, nie mi. PS. XenoN Online to co jak nie silnik online rpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 wielkie dzieki, ale ja dalej czekam na wypowiedz Borka !!!! A ja na koniec swiata , no to chyba sobie raczej poczekamy .. @PsichiX , po co zagladac ? po co szukac ? Lepiej przecie jak kto da gotowy zbior skryptow na tacy :P Borek sie zna na wszystkim O dzieki za info , poprosze Cie Borek o silnik 3d gry z genialna fizyka , gry wyscigowej i oczywiscie w multi ;) (Oczywiscie Borek bez urazy , slowa jak widac nie sa do Ciebie skierowane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzop Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Dzieki, masz racje. Nie nudze juz Borka... Tego Xenon Online to zobacze za chwile. EDIT : Wyskakuje bład jak odpalam w gm'ie Warna mu !! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek24 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Twój drugi problem twki w zapisie funkcji random zmienna = zmienna - ( <minimalne_obrazenia> + random(maxymalne_obrazenia-minimalne_obrazenia) ) czyli do obrażeń 5~10 zmienna = zmienna - ( 5 + random(5) ); A co do paska życia - każdy instance wroga musi sam sobie rysowac własny pasek. Jeżeli ma rysować pasek życia nad głową: draw_rectangle( x-15, y-25, x-15 + hp / max_hp * 30, y-20,0) Musisz to oczywiście dać do draw, tylko wtedy będziesz musiał kazać objektowi rysować swojego sprite'a bo inaczej go nie narysuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 A jak to zrobic? I jeszcze jak zmienic kolor paska życia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Borek sie zna na wszystkim i Almora to co jak nie rpg (MMORPG) Jezus :rolleyes: Borek jest bardzo dobry w te klocki, ale nie tylko on tutaj umie zrobić takie rzeczy :F EDIT: akurat Almora to raczej Hack'n'slash a nie rpg :P I jeszcze jak zmienic kolor paska życia? Ustawić draw_set_color ( color ); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się