kordek24 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Stworzyłem mapę za pomoca tile setów ale pomiędzy niektórymi kawakami powstają takie czarne odstępy: Rozmiar części tileseta to 16x16 i taka sama siatka na mapie. Używam GM 7.0 Problem pojawia się gdy ustawiam View in room na mniejsza wartość niz Port on screen (tzn. gdzy rozciąga obraz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Uuuu... Lepiej nie dawaj mniejszego Viewa od portu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 interpolate colors between pixels ? spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordek24 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 interpolate colors between pixels ? spróbuj to nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 tilesy źle się rozciągają, więc powstają takie przerwy. Daj "oryginalne" tilesy. Może tam jest błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Taki byk GMa. Po prostu zmień rozmiary wszystkich spritów/tilesetów. Ewentualnie napisz systemik który będzie wszystko skalował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się