Sirluki Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 :) Otóż mam taki problem: Mam obj_1 a on ma w step taki kod: direction = obj_2.direction I chcę żeby obj_1 obracał się w stronę obj_2 - tak też robi. Ale gdy obj_2 nie istnieje (zginął) to pokazuje mi błąd. Jak zrobić żeby nie pokazywało tego błędu? Żeby obj_1 obracał się w stronę obj_2 tylko wtedy gdy jest on na planszy? Domyślam się że trzeba zastosować kod do sprawdzania czy obj_2 istnieje, ale nie wiem jak to zrobić. Pomocy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Nie wiem dokładnie ale chyba coś trza z instance_exists. Edit GML if! instance_exists(obj_2) { direction=direction } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Nie wiem dokładnie ale chyba coś trza z instance_exists. Edit GML if! instance_exists(obj_2) { direction=direction } To nie to :huh: Dalej wyświetla się błąd. Ale dzięki za próbę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 GML if instance_exists(obj_2) { direction=obj_2.direction; }; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 GML if instance_exists(obj_2) { direction=obj_2.direction; }; Działa bez zarzutu :) Bardzo dzięki dla Was obu :) Temat zamykam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi