Skocz do zawartości

potrzebuję ai przeciwników do platformówki


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie tylko że potrzebuje taki przykład bardziej rozbudowany , np. zwykly przeciwnik patroluje jakiś teren , jak cie zobaczy to podbiega i zaczyna cie atakować wręcz .

Potem jeszcze najlepiej przykład bossa .

 

Szukałem tego troche i odpowiedniego przykładu nie znalazłem .

To powiniem byc przykład takiej walki wręcz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie tylko że potrzebuje taki przykład bardziej rozbudowany , np. zwykly przeciwnik patroluje jakiś teren , jak cie zobaczy to podbiega i zaczyna cie atakować wręcz .

Potem jeszcze najlepiej przykład bossa .

 

Szukałem tego troche i odpowiedniego przykładu nie znalazłem .

To powiniem byc przykład takiej walki wręcz .

 

Wątpię żeby ktoś za Ciebie napisał AI dla przeciwników. Mogę Ci tylko pomóc. Bardzo wygodnym rozwiązaniem dla przeciwników jest:

 

if distance_to_object(obiekt)<300 // tutaj wstawiasz ilość pikseli
{
   move_towards_point(obiekt1.x,obiekt1.y,1) // to zeby szedł w stronę obiektu
}

 

a potem możesz dać:

 

if distance_to_object(obiekt)<10 // tutaj wstawiasz ilość pikseli
{
   // kod na ata, jeżeli jest bliżej bohatera niż 10 pikseli
}

 

Wszystko w stepie :)

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...