Nirvan Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Tak jak w temacie tylko że potrzebuje taki przykład bardziej rozbudowany , np. zwykly przeciwnik patroluje jakiś teren , jak cie zobaczy to podbiega i zaczyna cie atakować wręcz . Potem jeszcze najlepiej przykład bossa . Szukałem tego troche i odpowiedniego przykładu nie znalazłem . To powiniem byc przykład takiej walki wręcz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Tak jak w temacie tylko że potrzebuje taki przykład bardziej rozbudowany , np. zwykly przeciwnik patroluje jakiś teren , jak cie zobaczy to podbiega i zaczyna cie atakować wręcz . Potem jeszcze najlepiej przykład bossa . Szukałem tego troche i odpowiedniego przykładu nie znalazłem . To powiniem byc przykład takiej walki wręcz . Wątpię żeby ktoś za Ciebie napisał AI dla przeciwników. Mogę Ci tylko pomóc. Bardzo wygodnym rozwiązaniem dla przeciwników jest: if distance_to_object(obiekt)<300 // tutaj wstawiasz ilość pikseli { move_towards_point(obiekt1.x,obiekt1.y,1) // to zeby szedł w stronę obiektu } a potem możesz dać: if distance_to_object(obiekt)<10 // tutaj wstawiasz ilość pikseli { // kod na ata, jeżeli jest bliżej bohatera niż 10 pikseli } Wszystko w stepie :) Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 ja dawałem jakieś proste AI jak typ teren patroluje ale to co napisałeś to dla mnie już gra,bez sens normalnie,leniwiec i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się