Ra3l Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 GML { d3d_set_hidden(0) d3d_set_projection_ortho(0,0,room_width,room_height,0) draw_set_font(font12); pisz='Bieg: '; switch(bieg){ case -1: pisz+='R'; break; case 0: pisz+='N'; break; case 1: pisz+='I'; break; case 2: pisz+='II'; break; case 3: pisz+='III'; break; case 4: pisz+='IV'; break; case 5: pisz+='V'; break;} draw_set_color(c_black); draw_set_halign(fa_left); draw_set_alpha(1); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); draw_set_alpha(0.3); draw_rectangle(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+270,view_yview[0]+80,false); draw_set_alpha(1); draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,pisz); if (speed<0) pisz=string(floor(!speed*10)); else pisz=string(floor(speed*6)); draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+40,'Predkosc: '+pisz+' Km/h'); d3d_set_hidden(1); } W draw hero mam cos takiego, co odpowiada za wysiwetladnia giegow i predkosci. Ale kiedy to tak jest to sprit hero lata po ekranie (gra3d) a kiedy zrobie sprit transparet to wtedy nie ma kolizji, a kiedy jest bez tego kodu nie ma sprita i jest kolizja, co było by najlepszym rozwiązaniem. jak sobie z tym poradzić? Zeby był wyswietlany bieg i predkosc. Zeby byla kolizja. Zeby nie bylo widac sprita, alezeby sprit byl w karoseri samohcodu zeby podazal z nim(z obiektem 3d) bo jak jest rteaz to obiekt 3d sobie jezdzi normalnie, a sprit lata po calym ekrnaie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się