Skocz do zawartości

czekamy i się nieruszamy...


Rekomendowane odpowiedzi

a potem

GML
if moze_sie_poruszac

{

//poruszanie

}

heh napisałś "a potem", czyli gdzie? (przychodzi mi do głowy, że mam to dać tam gdzie ten ruch jest ogółem, ale wole się upewnić...)

 

Create:

alarm[0] = room_speed * 5

 

Alarm 0:

// kod na ruch :)

 

Pozdro :)

 

EDIT:

UP - szybszy :)

 

ej, ale to zatrzyma chyba też innych graczy :unsure: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...