Skocz do zawartości

jak zrobic zmiane sprita na animacje


johny13

Rekomendowane odpowiedzi

Masz wstaw w stepa wroga:

GML
if hp=0

{

instance_create(ludek.x,ludek.y,obj_krew)//dostosuj zmienne

instance_destroy()

}

Teraz zrób obj_krew

ustaw mu sprita i w create daj:

GML
alarm[0]=20

Teraz zrób alarm[0] kod:

GML
instance_destroy

Koniec, Pozdro Crackkk-GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie można po prostu wstawić kodu w zderzeniu naboju z przeciwnikiem zamienić sprite na krew i ustawic że po 2 sekundach ten obiekt ( krew) znika ?

Mianowicie:

 

Zmień sprite na krew

Czekaj 2 sekundy

Po czym skasuj ten obiekt

 

proszę jak widzisz tego posta odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob poprostu change_sprite (jak wolisz kodem albo klockiem) ze hero na hero oblanego krwia (animacje zrob z kilku klatek jakims programem ja niedawno tez tak robilem ale zapomnialem jkaim progr. ;P) przy kolizji z nabojem czy co to ten objekt zabija i tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...