johny13 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 siemka. Wiecie jak zrobic by ludek zabity przez mojego hero zamienial sie w animacje krwi tak by animacja trwala tylko okolo 2 sekundy??? Jesli wiecie cos na ten temat to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Masz wstaw w stepa wroga: GML if hp=0 { instance_create(ludek.x,ludek.y,obj_krew)//dostosuj zmienne instance_destroy() } Teraz zrób obj_krew ustaw mu sprita i w create daj: GML alarm[0]=20 Teraz zrób alarm[0] kod: GML instance_destroy Koniec, Pozdro Crackkk-GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 A nie można po prostu wstawić kodu w zderzeniu naboju z przeciwnikiem zamienić sprite na krew i ustawic że po 2 sekundach ten obiekt ( krew) znika ? Mianowicie: Zmień sprite na krew Czekaj 2 sekundy Po czym skasuj ten obiekt proszę jak widzisz tego posta odpowiedz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Zrób kolizję z nabojem i daj kod: (w kolizji create) GML instance_create(wrog.x,wrog.y,obj_krew) w step kolizji GML hp -= 1 Utworz objekt o nazwie obj_krew i w create daj GML alarm[0]=20 i teraz zrob alarm[0] GML instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Zrob poprostu change_sprite (jak wolisz kodem albo klockiem) ze hero na hero oblanego krwia (animacje zrob z kilku klatek jakims programem ja niedawno tez tak robilem ale zapomnialem jkaim progr. ;P) przy kolizji z nabojem czy co to ten objekt zabija i tyle ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 nic z tego. Niedziala zabije ludka i niema krwi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 a zrobiles tak jak ci pisalem? mosisz miec dwa rozne sprite'y jeden spr_hero a drugi spr_herodead Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się