Skocz do zawartości

Zablokowane Poruszanie kamery za hero 3d


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem już wstępnie poruszanie kamery tylko ze jak jade do przodu jest ok, bo jest kamera za pojazdem, a jak skrece o 90* to kamera jest z boku pojazdu.... (na podstawie przykładu z tym skaczącym klockiem to zrobiłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób przy naciśnięciu Klawisza (nie wiem jak tam masz) np. D, żeby kamera się obracała o 90* masz:

GML
if keyboard_check(ord('D')) //D to jest w prawo!

{

direction -= 3 //tutaj wpisz ile podczas obrotu w skręcaniu samochodu jest -= direction

}

Dodaj to w Step Camery chyba powinno działać, ale nie znam się na 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w kamerze w stepie daj coś takiego:

GML
direction = point_direction(x,y,obj_hero.x + lengthdir_x(-dystans,obj_hero.direction),obj_hero.y + lengthdir_y(-dystans,obj_hero.direction));

speed = point_distance(x,y,obj_hero.x + lengthdir_x(-dystans,obj_hero.direction),obj_hero.y + lengthdir_y(-dystans,obj_hero.direction))/8;

Według mnie ta metoda jest fajna(płynna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...