Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Zrobiłem już wstępnie poruszanie kamery tylko ze jak jade do przodu jest ok, bo jest kamera za pojazdem, a jak skrece o 90* to kamera jest z boku pojazdu.... (na podstawie przykładu z tym skaczącym klockiem to zrobiłem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 To zrób przy naciśnięciu Klawisza (nie wiem jak tam masz) np. D, żeby kamera się obracała o 90* masz: GML if keyboard_check(ord('D')) //D to jest w prawo! { direction -= 3 //tutaj wpisz ile podczas obrotu w skręcaniu samochodu jest -= direction } Dodaj to w Step Camery chyba powinno działać, ale nie znam się na 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 NIe chodzi mi o obracanie... :] Tylko o to żeby cały czas była za samochodem, i za nim podązała, jak on a skreci w prawo, to kamera rowniez:] Tak jak to jest w pospolitych samoachodówkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Napisałem, że podczas obrotu samochodu ma się obracać również kamera... I podałem kod ;p Mówiłeś, że kamera kamera podąża za samochodem.. Więc obracania brakuje xD Hehe... Niech ktoś inny ci pomoże, bo ja cię nie rozumiem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Tylko że ta kamera ma automatycznie podąrzać za tym pojazdem... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Może w kamerze w stepie daj coś takiego: GML direction = point_direction(x,y,obj_hero.x + lengthdir_x(-dystans,obj_hero.direction),obj_hero.y + lengthdir_y(-dystans,obj_hero.direction)); speed = point_distance(x,y,obj_hero.x + lengthdir_x(-dystans,obj_hero.direction),obj_hero.y + lengthdir_y(-dystans,obj_hero.direction))/8; Według mnie ta metoda jest fajna(płynna). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Już wszystko jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi