SirSyriusz Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Hej Gdzieś popełniłem błąd ale nie wiem gdzie, przez parę dni nie zajmowałem sie GM i nie wiem co się stało, wcześniej mi wszystko chodziło ale teraz nie... :twisted: w Game_Controler Create: GML global.Ready =0 alarm[0]=4 alarm[1]=1 alarm[0] GML alarm[0]=20 if global.Ready >0 then instance_create(80, 16, obj_PeeWee) alarm[1] GML alarm[1]=300 global.Ready =0 w obj_ready Left Button GML global.Ready = 1 Nie wiem co to może być ale gdyby ktoś zauważył tutaj jakiś błąd i powiedział jak to naprawić byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ty moze powiedz co chcesz zrobic i zalatwimy to prosciej, bo namieszales w tych alarmach tak ze nie wiem o co ci chodzi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 A może powiesz jaki błąd bo jestem już za stary na zabawę w wróżkę. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Create: GML global.Ready = 0; alarm[0]=4; alarm[1]=1; alarm[0] GML alarm[0]=20; if (global.Ready >0) instance_create(80, 16, obj_PeeWee); alarm[1] GML alarm[1]=300; global.Ready = 0; w obj_ready Left Button GML global.Ready = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirSyriusz Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 chodzi o to mniej więcej aby gdy przyciśnie się obj_ready tworzyć w pewnych odstępach obj_PeeWee [tak jak w innych TD] i aby po 300 [jednostkach czasu] ta "fala" się kończyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirSyriusz Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wiem ,że nie powinienem pisać posta pod postem, i przepraszam za to, ale skoro wszyscy chyba uważają ten temat za zamknięty albo nie wiedzą jak mi pomóc to muszę zmienić pytanie tak, aby ktoś to zauważył... Czy ktoś wie jak zrobić aby: obj_Ready [lpm - global.Ready = 1] wpływał na obj_GameControler który będzie tworzył [x] sztuk obj_PeeWee w odstępach czasu [y] tak aby po stworzeniu [x] sztuk obj_PeeWee obiekt obj_GameControler czekał na global.Ready = 1 ???? PS. Co zrobić aby obiekt tworzył tylko jedną sztukę obiektu?? Mam funkcję która po puszczeniu lpm ma tworzyć wieżyczkę za 30 metalu ale ze 100 zostaje mi tylko 10 więc buduje 3x w jednym miejscu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 obj_Ready [lpm - global.Ready = 1] wpływał na obj_GameControler który będzie tworzył [x] sztuk obj_PeeWee w odstępach czasu [y] tak aby po stworzeniu [x] sztuk obj_PeeWee obiekt obj_GameControler czekał na global.Ready = 1 ???? obj_Ready Left Button GML global.Ready = 1 obj_GameControler Create GML global.Ready = 0 ile = 0 aaa = 0 odstep_czasu = room_speed*1 Alarm 0 GML if ile < 5 { instance_create(x,0+(32*aaa),obj_PeeWee) ile+=1 aaa+=1 alarm[0] = odstep_czasu exit } if ile >= 5 { global.Ready = 0 alarm[0]=-1 ile = 0 } Step GML if global.Ready && !alarm[0] { alarm[0] = 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirSyriusz Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 obj_Ready Left Button GML global.Ready = 1 obj_GameControler Create GML global.Ready = 0 ile = 0 aaa = 0 odstep_czasu = room_speed*1 Alarm 0 GML if ile < 5 { instance_create(x,0+(32*aaa),obj_PeeWee) ile+=1 aaa+=1 alarm[0] = odstep_czasu exit } if ile >= 5 { global.Ready = 0 alarm[0]=-1 ile = 0 } Step GML if global.Ready && !alarm[0] { alarm[0] = 1 } ok thx już wiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się