Skocz do zawartości

Błąd


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Gdzieś popełniłem błąd ale nie wiem gdzie, przez parę dni nie zajmowałem sie GM i nie wiem co się stało, wcześniej mi wszystko chodziło ale teraz nie... :twisted:

w Game_Controler

 

Create:

 

GML
global.Ready =0

 

alarm[0]=4

alarm[1]=1

 

alarm[0]

GML
alarm[0]=20

if global.Ready >0 then instance_create(80, 16, obj_PeeWee)

alarm[1]

GML
alarm[1]=300

global.Ready =0

 

w obj_ready

Left Button

GML
global.Ready = 1

 

Nie wiem co to może być ale gdyby ktoś zauważył tutaj jakiś błąd i powiedział jak to naprawić byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,że nie powinienem pisać posta pod postem, i przepraszam za to, ale skoro wszyscy chyba uważają ten temat za zamknięty albo nie wiedzą jak mi pomóc to muszę zmienić pytanie tak, aby ktoś to zauważył...

Czy ktoś wie jak zrobić aby:

obj_Ready [lpm - global.Ready = 1] wpływał na obj_GameControler który będzie tworzył [x] sztuk obj_PeeWee w odstępach czasu [y] tak aby po stworzeniu [x] sztuk obj_PeeWee obiekt obj_GameControler czekał na global.Ready = 1 ????

 

 

 

PS.

Co zrobić aby obiekt tworzył tylko jedną sztukę obiektu?? Mam funkcję która po puszczeniu lpm ma tworzyć wieżyczkę za 30 metalu ale ze 100 zostaje mi tylko 10 więc buduje 3x w jednym miejscu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obj_Ready [lpm - global.Ready = 1] wpływał na obj_GameControler który będzie tworzył [x] sztuk obj_PeeWee w odstępach czasu [y] tak aby po stworzeniu [x] sztuk obj_PeeWee obiekt obj_GameControler czekał na global.Ready = 1 ????

 

obj_Ready

 

Left Button

GML
global.Ready = 1

 

obj_GameControler

 

Create

GML
global.Ready = 0

ile = 0

aaa = 0

odstep_czasu = room_speed*1

 

Alarm 0

GML
if ile < 5

{

instance_create(x,0+(32*aaa),obj_PeeWee)

ile+=1

aaa+=1

alarm[0] = odstep_czasu

exit

}

if ile >= 5

{

global.Ready = 0

alarm[0]=-1

ile = 0

}

 

Step

GML
if global.Ready && !alarm[0]

{

alarm[0] = 1

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obj_Ready

 

Left Button

GML
global.Ready = 1

 

obj_GameControler

 

Create

GML
global.Ready = 0

ile = 0

aaa = 0

odstep_czasu = room_speed*1

 

Alarm 0

GML
if ile < 5

{

instance_create(x,0+(32*aaa),obj_PeeWee)

ile+=1

aaa+=1

alarm[0] = odstep_czasu

exit

}

if ile >= 5

{

global.Ready = 0

alarm[0]=-1

ile = 0

}

 

Step

GML
if global.Ready && !alarm[0]

{

alarm[0] = 1

}

 

 

ok thx już wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...