Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Siemka, Wysyłanie pozycji w mojej grze wciąż nie działa :( Mianowicie: Gdy na drugim kompie sie poruszam to obrazek nie wykonuje animacji :( I czasem jest błąd ;[. Nie wiem czy wystarczy wam tyle informacji, jak coś to piszcie :P Aa i zapomniałem jak obydwoma komputerami podchodzę do "potwora" to on atakuje Ply_Self Tylko! Czyli Mnie a na drugim kompie też mnie:/ Proszę o pomoc :) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Aa i zapomniałem jak obydwoma komputerami podchodzę do "potwora" to on atakuje Ply_Self Tylko! Czyli Mnie a na drugim kompie też mnie:/ Pokiłbasiłeś z ID Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 To znaczy co? Co zrobić z tym ID? A wysyłanie pozycji (Co źle ??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 To znaczy co? Co zrobić z tym ID? Przydzielić odpowiednie =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Niestety nie wiem jak xD. Tylko powiedz a ja sie pobawię :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No ale jak mam ci powiedzieć :f Musisz wysyłać wiadomość do odpowiedniego gracza... Trzeba zakumać zasadę przydzielania ID Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jakieś inne wytłumaczenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jakieś inne wytłumaczenie?? :| No patrz, nie wiem na jakiej zasadzie masz to u siebie, ale każdy gracz na serverze ma swoje ID, musisz znaleźć gracza z odpowiednim ID ( prawdopodobnie wysłanym z klienta ) i odesłać wiadomośc do niego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Mniejsza z tym ;p... Ale co z wysyłaniem pozycji: GML //Wysyłanie pozycji od Player_Self clearbuffer(); writebyte(2); writebyte(global.myid); writeshort(x); writeshort(y); writeshort(sprite_index); writeshort(Spr_Glowa); writeshort(Spr_Hero); writeshort(Spr_Miecz); writeshort(image_angle); writeshort(image_speed); writeshort(image_index); writeshort(direction); sendmessage(global.clienttcp); //Powtóreczka alarm[0] = 1; GML //Client value = readbyte(); player = players[value]; player.x = readshort(); player.y = readshort(); player.sprite_index = readshort(); player = readshort(Spr_Glowa); player = readshort(Spr_Hero); player = readshort(Spr_Miecz); player.image_angle = readshort(); player.image_speed = readshort(); player.image_index = readshort(); player.direction = readshort(); break; Co źle? PS: Dzięki za ten pod tym Wkurzonym bratem... (niebieskie xDD) Ej zmieńcie mi to na Cadet xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A server? =O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 GML player = global.players[value]; player.x = readshort(); player.y = readshort(); player.Spr_Glowa = readshort(); player.Spr_Hero = readshort(); player.Spr_Miecz = readshort(); player.image_angle = readshort(); player.image_speed = readshort(); player.image_index = readshort(); clearbuffer(); writebyte(5); writebyte(value); writeshort(player.x); writeshort(player.y); writeshort(player.sprite_index); writeshort(player.image_speed); writeshort(player.image_index); Łap xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Coś nie po kolei to odbierasz i zapominasz wysłać z serva spritów :P POza tym dużo zmiennych wysyłasz ;] Takie rzeczy jak index sprita możesz wysyłać rzadziej, poza tym po co sprite_index skoro masz: Spr_Glowa Spr_Hero Spr_Miecz ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Już poprawiam :D, a teraz ID part2 xd: POMOCY plx ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Pokaż kod tej 'walki' czy co tam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Walki ?? Czy raczej AI? AI: GML // skromne AI if(instance_exists(obj_player_self)) if(point_distance(x,y,obj_player_self.x,obj_player_self.y)<256) { px=obj_player_self.x py=obj_player_self.y } if(instance_exists(obj_player_self)) if(point_distance(x,y,obj_player_self.x,obj_player_self.y)<48) if(reldir_attack_mov=0) reldir_attack_mov=1 // atak i obrazenia var val; if(instance_exists(obj_player_self)) if(point_distance(x,y,obj_player_self.x,obj_player_self.y)<48) { px=x py=y direction=point_direction(x,y,obj_player_self.x,obj_player_self.y) if(can_dam) if(obj_player_self.reldir_attack_mov!=0) { val=max(obj_player_self.attack-defence+obj_player_self.item_attack,0) val=round(random(val)) hp-=val if(val>0) show_disappear_text(x,y,'-'+string(val),0.01,0.75,c_red) can_dam=0 alarm[1]=dam_time } } // poruszanie if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1) { mp_potential_step(px,py,spd,0) reldir_move_mov+=reldir_move_rate } if!(point_distance(x,y,px,py)>spd+1)reldir_move_mov=0 if(reldir_attack_mov!=0)reldir_attack_mov+=reldir_attack_rate if(reldir_attack_mov>180)reldir_attack_mov=0 reldir_move=sin(degtorad(reldir_move_mov))*reldir_move_max reldir_attack=sin(degtorad(reldir_attack_mov))*reldir_attack_max if(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_move if!(reldir_attack_mov=0)image_angle=direction+reldir_attack if(hp<0) { instance_destroy() } if (obj_player_self.Wal=0) { can_dam=0 alarm[1]=room_speed } xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Aa i zapomniałem jak obydwoma komputerami podchodzę do "potwora" to on atakuje Ply_Self Tylko! Czyli Mnie a na drugim kompie też mnie:/ Tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To jak pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To wyślesz ten kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 AI? No dałem AI w nim jest akcja ataku potwora... No chyba, że chcesz kod źródłowy... (ufam ci ;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 LOL masz potwory na kliencie? :D To gratz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A gdzie mają być o.O ?? Podam ci kod clienta i naprawisz mi wysyłanie pozycji i te potworki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A gdzie mają być o.O ?? Może by tak na serwerze? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To podam ci Clienta naprawisz mi to i zrób potworki z Clienta na Server (nie wiem jak to zrobić:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie no teraz zbytnio nie mam czasu, poza tym przeniesienie ich na serwer to nie takie hop-siup - trzeba to sobie zaplanować i napisać - trzeba znać kod, jeżeli ja ci to zrobię to sobie potem nie dasz rady ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To powiedz jak to zrobić... Skopiować je poprostu tak Duplikaty?? Bo ja nie wiem jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To powiedz jak to zrobić... Skopiować je poprostu tak Duplikaty?? Bo ja nie wiem jak... poza tym przeniesienie ich na serwer to nie takie hop-siup - trzeba to sobie zaplanować i napisać ...że tak powiem. Trzeba napisać to w podobny sposób jak to jest z innymi graczami, wykonują walkę i ruch na serwerze a wyniki tych działań wysyłane są do klienta no =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 No dobra... (nie rozumiem xD) Czy mógłby ktoś inny to zrobić (Oczywiście musi być nagroda [Creadits]) Edit : Hallo... Jest ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (Double;/) Pomóżcie proszę... sam nie potrafię (wytłumaczcie mi to plx) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się