Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam. mam taki problem : Zrobiłem np. bonus ze po jego zebraniu hero sie powiększa, to chciałbym zrobić taki sam bonus tylko ze jak weźmie będzie mógł strzelać... i to na tej zasadzie ze dopiero po powiększeniu sie może zebrać bonus o strzelaniu skrypt strzelania mam już, tylko ze może strzelać od początku ... A chciałbym żeby było tak że zbiore jeden bonus, wtedy dopiero ten 2 bonus będzie działałał na strzelanie, a jeżeli nie zbiore 1 bonusu to 2 nie będzie Coś na zasadzie martia grzybka i kwiatka, trza być dużym zeby zebrac kwaitka i strzelać. a małemu pojawia sę grzybek :] a jak jest durzy i nawet uderzy w miejsce gdzie jest grzybek to i tak pojawi sie kwiatek. Rozumiecie o co chodzi ?? I napisze co mam odnosnie tych funckji: Mam uderzanie od dołu po czym pojawia się bonus, (powiększanie) Strzelanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 EDIT: zrobiłem przykład,bo mi się nudziło :P masz: http://www.gmclan.org/uploader/1486/Bonusy.gmk działa w 101% EDIT2: o widze po sygnie,dobrze trafiłeś bo przykład w gm 7.0! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 No chyba jednak źle:] dzięki za fatygę... Ale 7.0 mi już w ogóle nie działa, i nie mam możliwości nawet przepisania. Jest jakaś rada żeby to naprawić?:( Bo szkoda mi porzucać ten projekt... A się trochę napracowałem i szkoda mi go zostawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi