Grela Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Bo mam tak ustawione, że jak się skuje to mu healtha odejmuje i daje mu funkcje sprite_index=sprite też ale jak zamienił i jest ten zamieniony to wtedy on nie zachowuje wlasciwosci poprostu spada se a to jest u hera ustawione. Gdzie jest błąd?? Z góry dziękuje Aha i kod jakby coś: GML if skuty=false { health-=5; skuty=true; sprite_index=sprite38; alarm[0]=70; } else { } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 +++błąd matrycy wieczystej+++brak sera+++ zacznij z poczatku+++ a tak serio: moze origin spritow masz w roznych miejscach i liczenie kolizji na platformach diabli biorą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Może masz gdzieś warunek sprite_index==tamten_sprite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Takie same tylko że jeden z spritow ma animacje Kryniak mam w alarmie że jak dojdzie to go zmienia na normalny sprite Czyli: GML skuty=false; sprite_index=sprBall; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się