trolu122 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 w stepie przeciwnika jest: move_towards_point(bohater.x,bohater.y) speed=1 co dodać żeby przeciwnicy nie nachodzili na siebie? przeciwników jest kilka rodzai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 w stepie przeciwnika jest: move_towards_point(bohater.x,bohater.y) speed=1 co dodać żeby przeciwnicy nie nachodzili na siebie? przeciwników jest kilka rodzai Solid zaznaczyc nie wystarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 w stepie przeciwnika jest: move_towards_point(bohater.x,bohater.y) speed=1 co dodać żeby przeciwnicy nie nachodzili na siebie? przeciwników jest kilka rodzai przeciwnikowi w step: if distance_to_object(tendrugi)<np 50 { speed=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 no własnie solid nie starczy :/ if distance_to_object(tendrugi)<np 50 { speed=0; } a jesli chodzi o to to chyba przeciwnik tylko sie zatrzyma :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 no własnie solid nie starczy :/ if distance_to_object(tendrugi)<np 50 { speed=0; } a jesli chodzi o to to chyba przeciwnik tylko sie zatrzyma :/ no i nie najdzie,nie wiem o co Ci chodzi czy o efekt depth? żeby jednemu wzgl. drugiemu nogi nie wystawały spod typa,nie rozumiem,wytłumacz na screenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 widok top down. załóżmy że przeciwnicy to kulki. no i idą w kierunku bohatera ale nie zważając na siebie i dochodzi do tego że jeden najdzie na drugiego to jeden jest pod spodem i go nie widać. a mają na siebie nie nachodzić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 widok top down. załóżmy że przeciwnicy to kulki. no i idą w kierunku bohatera ale nie zważając na siebie i dochodzi do tego że jeden najdzie na drugiego to jeden jest pod spodem i go nie widać. a mają na siebie nie nachodzić :P Nie wiem , chodzi Ci o omijanie ? Masz klocek w zakladce move na samym dole po prawej , dajesz to do potworkow , i solid zaznaczasz potworkom i tyle. I nie nachodza na siebie tylko omijaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 ok działa :D nie korzystam z klocków więc nie wiedziałem :D to teraz drugie pytanie chce ustawić losowe tło w roomie i robie if global.tlo= iles tam background_get_texture(background0) czy to jest dobrze i trzeba pozaznaczać jakies opcje w zakładkach w roomie czy to jest zupełnie źle? patrzyłem w helpie to to mi by najbardziej pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 ok działa :D nie korzystam z klocków więc nie wiedziałem :D to teraz drugie pytanie chce ustawić losowe tło w roomie i robie if global.tlo= iles tam background_get_texture(background0) czy to jest dobrze i trzeba pozaznaczać jakies opcje w zakładkach w roomie czy to jest zupełnie źle? patrzyłem w helpie to to mi by najbardziej pasowało if global.tlo=np3 { background_index[0]=choose(nazwabackgr1,nazwabackgr2,nazwabackgr3); } pamiętaj że musisz mieć te kilka backgroundu w roomie musisz zaznaczyć ten background[0] powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 ok działa :D koniec pytań na dzisiaj :P dzięki za pomoc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się