Skocz do zawartości

EliotPL

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia EliotPL

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Teraz jest tak: Włączam grę: widzę postać zwróconą przodem (sprite1) gdy biegnie w prawo widzę postać bokiem (sprite2) kiedy postać skończy biec nie chcę widzieć jej stojącej przodem tylko bokiem (nie sprite 2 tylko sprite3) (nie umiem rysować w paincie) :(
  2. Prawie to co chciałem osiągnąć :D jeszcze tylko to, że po puszczeniu prawego klawisza postać stoi bokiem zwrócona w prawo, a po puszczeniu lewego klawisza postać stoi bokiem zwrócona w lewo. Nie będą to klatki animacji bieganie tylko osobne sprity. Co muszę dodać do tego kodu, żeby tak było?
  3. No to tak: użyłem tego pierwszego poruszania z https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=18160 Wcześniej zrobiłem kilka spritów: jeden widok z przodu, drugi animacja biegania w prawo (dzięki temu poruszaniu nie musiałem robić w lewo) i widok z boku. Ale nadal nic nie rozumiem. Mam jeszcze takie małe pytanie: Zrobiło mi się takie coś, że jak leci animacja biegania i dotknę jakiś blok to kolizja następuje jeszcze przed zetknięciem z postacią. Co z tym zrobić?
  4. Witam. Chciałbym zrobić animację postaci podobną do tej z gry Metroid. Chodzi o to, aby postać (bohater) po pojawieniu się na planszy był widoczny przodem, a po ruszeniu się w prawo / lewo była wykonywana animacja. Kiedy skończy się ruszać w prawo / lewo nie stoi już przodem tylko bokiem, i nie jest to ostatnie klatka animacji. Trochę zagmatwane, ale mam nadzieję, że ktoś to zrozumie. Dla ułatwienia film z tej gry (konkretny fragment) : Szukałem w internecie różnych animacji, ale to nie jest to, co chcę osiągnąć. Sam nie umiem tego zrobić. Z góry dziękuję :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...