Skocz do zawartości

Revael

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Revael

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Jak go zdezaktywować? Jaki jest do tego kod? EDIT : WIELKI Mój błąd... nie ustawiłem tego obiektu w roomie, już wszystko działa ;_;
  2. Wiedziałem, że nikt nie zrozumie :P. Jak zapisać ostatnią znaną pozycję jakiegoś objektu? Tak aby pozniej stworzyl sie w miejscu gdzie sie zniszczyl
  3. Chciałbym zrobić tak aby: obj_key1 się niszczył kiedy dotyka gracza(zrobione), kiedy w roomie nie ma obj_key1 nad graczem tworzy się obj_key2(zrobione) i teraz jest problem: kiedy gracz dotyka obj_wall kiedy nad graczem jest obj_key2 obj_key2 się niszczy a obj_key się pojawia w tym miejscu gdzie został zniszczony. W skrócie: jak zrobić aby objekt tworzył się w miejscu jego ostatniego zniszczenia. Nie wiem jak się za to zabrać :/.
  4. Nie mam pojecia jak dziala debugger mode. Zrobilem zeby z niebieskiego do zielonego klikalo sie strzalke w dol i jest ok.
  5. Kolizja się pojawia bo mam inny objekt do narysowania czegoś kiedy jest właśnie ta kolizja Jednak wystarczy to tak jak mówisz, ale problem nie zniknął, dalej z zielonego nie można przejść do niebieskiego
  6. Problem polega na tym, iż z portalu niebieskiego teleportacja działa poprawnie (teleportacja do zielonego), ale z zielonego do niebieskiego już działać nie chce :/ (kod jest w objekcie do kontrolowania portali (to nie jest gracz)) GML //Green to Blue with(obj_player) { if place_meeting(x,y,obj_portal_green) && keyboard_check_pressed(vk_up) { if instance_exists(obj_portal_blue) { effect_create_above(ef_ring,obj_portal_green.x,obj_portal_green.y,0.6,c_green); with(obj_player) { x=obj_portal_blue.x y=obj_portal_blue.y } } } } //Blue to Green with(obj_player) { if place_meeting(x,y,obj_portal_blue) && keyboard_check_pressed(vk_up) { if instance_exists(obj_portal_green) { effect_create_above(ef_ring,obj_portal_blue.x,obj_portal_blue.y,0.6,c_blue); with(obj_player) { x=obj_portal_green.x y=obj_portal_green.y } } } }
  7. Problem mój polega na tym, iż kiedy używam tego kodu to highscore owszem jest ryswany, tyle że wygląda to tak jakby rysowało się nieskończenie wiele wierszy jeden na drugim. Chciałbym tylko jeden wiersz z jednym rekordem i tyle ;( highscore_add("",score) draw_highscore(284,480,284,480)
  8. Kolega mi pomógł i taki kod działa. druga_kula = instance_create(x+lengthdir_x(27,direction),y+lengthdir_y(27,direction),obj_bull et); druga_kula.direction+=15 trzecia_kula = instance_create(x+lengthdir_x(27,direction),y+lengthdir_y(27,direction),obj_bull et); trzecia_kula.direction-=15
  9. Ok tylko gdy zmieniam kierunek strzału ( przesuwam kursor niżej lub wyżej ) to i tak pociski lecą tak jak na rysunku
  10. Jak narazie dalej nie poradziłem sobie z problemem i nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi więc daje rysunek pomocniczy. (znak "+" oznacza gdzie znajduje się kursor podczas wystrzału) http://imgur.com/Rta7R1L
  11. Cały pomysł polega na tym, że gry obj_player zbierze obj_bonus_triple to przez następne 10 sekund będzie strzelał potrójnie ( Można by to porównać do Contry kiedy po zebraniu odpowiedniego bonusu strzały leciały w trzech kierunkach ). Jedna kula "główna" leci w stronę kursora a dwie pozostałe tworzą się o 30 stopni w górę i o 30 stopni w dół. Nie mam pomysłu jak to zrobić. Tak wygląda kod strzelania teraz : if reload = 0 && movement = 0 { if keyboard_check(vk_space) { alarm[0]=30 reload = 1 image_speed = 0.2 audio_play_sound(snd_cannonshot,10,0) instance_create(x+lengthdir_x(direction,direction),y+lengthdir_y(direction,direc tion),obj_bullet); } } reload to po prostu przerwa miedzy strzałami movement jest aby strzał nie mogł być oddany podczas ruchu
  12. Sprawa wygląda następująco: Armata obraca się w stronę kursora ( w tym przypadku w stronę celownika ) Ale chciałbym aby nie ważne czy dam kursor bardziej na lewo to i tak armata się dalej nie obkręci. Armata jeździ po torach ( tylko w górę i w dół ) ale nie chcę aby była możliwość "popatrzenia" armatą bardziej w lewo niż jest to na screenie. http://imgur.com/7AexGWq
  13. Dzięki za odpowiedzi. with (instance_nearest(obj_bullet)) podziałało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...