Na swoim koncie miałem inne projekty, w których zawarłem wysokiej jakości tekstury i kilka modeli z internetu. Ale bez przebłysków świetlnych, bluru, zamazania dali, czy chociażby innych tego typu rzeczy, żadna gra nie będzie wyglądała na "nowoczesną". Porównaj sobie pierwszego Slendera, a Slendera The Arrival (co prawda tego pierwszego można by zrobić ładniej, ale i tak pokazuje to przepaść jaka jest między Pro a Free)
PS: Widzę, że nie wiesz jaka jest różnica między Pro i Free, bo właśnie Pro kupuje się głównie do rozwiązań graficznych. Skoro Ban ANtY wykorzystał wszystkie "argumenty", to tyle.
Zobaczyłem też wysoki kunszt graficzny wspomnianego użytkownika - https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30823 czy https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30797
Jak ktoś pracuje tylko 2D, to proszę, by nie wypowiadać się o 3D, bo tutaj sprawy mają się nieco inaczej, fakt faktem obecna wersja mojej gry nie wygląda zbyt dobrze, może się pośpieszyłem, ale zainteresowany byłem odbiorem takiej grafiki. Oczywiście jest do zmiany. Chyba tyle. Proszę o zamknięcie tematu.