Skocz do zawartości

Shin

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Shin

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc. Jestem szczęśliwym posiadaczem wersji standard. Funkcja get_save_filename działa, zapisuje ładnie wynik do zmiennej adres. W następnym kroku próbuję sprawdzić czy nie zwróciła pustego ciągu... i tu kolejne schody bo ani if( adres != "") ani if( adres != 0 ) nie chce zadziałać. -------------------------------------------------------- Inne pyanie: Czy w tej wersji już można zrobić jakiś myk aby w zależności od parametru podczas uruchomienia piłeczka w grze miała inny kolor? Np. parameter_string(1) == 1 to piłeczka ma kolor czarny ( inny sprite, wczytana z pliku grafika etc)
  2. Podpowiadać, podpowiada mi ją. Lecz kiedy ja wpisze, to na dole mam: ERROR at line 6 pos 11: Unknown function or script get_save_filename to samo jak chce użyć get_save_filename_ext
  3. Free Edition v1.2.1220 Pobrane z http://www.yoyogames.com/studio wersja darmowa - Studio
  4. Korzystam z wersji darmowej. Co do samych parametrów dziękuję za przykład. Zechcesz może dodatkowo wytłumaczyć mi jak zrobić coś takiego. Jako parametr dostaję ścieżkę do pliku graficznego, który ma zastąpić obecnie wykorzystywany sprite w obiekcie o nazwie np oPilka.
  5. Niestety w wersji którą mam nie ma tych funkcji :(
  6. No niestety. Mam problem sprawdzić, czy plik tam jest, ponieważ cały ten folder jest usuwany automatycznie po zakończeniu gry. Plik mam na pulpicie, stworzony jako gotowa aplikacja a nie plik instalacyjny. Tuż przed zapisem wyświetlam working_directory i dostaje takie coś: "C:\Users\Shin\AppData\Local\Temp\IXP000.TMP"
  7. Opcja z plikiem mi przypadła do gustu. Niestety za łatwo być nie może i dostaje błąd "File not opened for writing." Kod: adres = "C:\%temp%\abc.txt"; plik = file_text_open_write(adres); file_text_write_real(plik, score); file_text_close(plik);
  8. Dziękuję za szybką odpowiedź. Taki temat projektu na studiach, mam zrobić apkę, która "zarządza" grami. Jako że sama gra(docelowo kilka gier) nie są częścią projektu to postanowiłem uprościć sobie życie i je zrobić na szybko w GM zamiast od 0 pisać.
  9. Witam. W jaki sposób zmodyfikować grę, aby ta po zakończeniu zwracała wynik(score) do aplikacji która ją wykonała? Opis szczegółowy: Mam aplikację w Javie oraz grę wyklikaną w GM. Aplikacja będzie uruchamiać grę, oczekuje ona na zakończenie gry oraz zwrócenie przez grę wyniku. Wynikiem tym ma być uzyskana lista punktów przez danego gracza(score). W związku z tym, poszukuje możliwości zwrócenia wyniku z gry. Odpowiednik return z main w c++. Drugie pytanie: jak odczytać w grze parametry przesłane jako argumenty podczas uruchamiania gry? w c++ było w mainie arc[] parameter_count() - liczba parametrów parameter_string(n) - kolejne parametry Mam nadzieję że ktoś wyjaśni mi w miarę łatwo jak tego dokonać. Z góry dziękuję i pozdrawiam Shin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...