Skocz do zawartości

Kerim

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Kerim

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam taki kod: GML if alarm1>0 { alarm1 -= 1; } else if alarm1 = 0 { alarm1 = 0; if !instance_exists(obj_enemy) { instance_create(1100,300,obj_enemy); } } GML W obiekcie enemy mam kolizje z pociskiem { hp = hp - 10;// with ( other )// { instance_destroy();// } } I niestety ale nie chcę wykrywać kolizji z obiektem stworzonym za pomocą instance_create, jeżeli go ręcznie postawie w roomie to jest dobrze, a tak nie chcę wykrywać. :crying: Używaj tagów [ GML ] to zwiększy czytelność kodu :) - Uzjel
  2. Naprawiłem, wystarczyło przesunąć kod rysowania hp poniżej kodu rysowania paska. edit: Bedziom, że o tym nie pomyślałem, na razie jest git :>
  3. Przepraszam że piszę drugi temat w tak krótkim czasie, ale mam znowu problem, otóż mam taki kod draw_set_color(c_black) draw_sprite( sprite_index , image_index , x , y ); draw_text( x , y - 34 , string( hp )); draw_set_color(c_red) draw_rectangle ( x , y -34 , x + 100, y - 10, 0) draw_set_color(c_black) draw_rectangle(x , y-34, x+100, y-10, 1) } I niestety życie nie rysuję się na tym czerwonym prostokącie, albo ma czerwony kolor, mogę prosić jakąś poradę ?
  4. Ja tego nie robiłem, jedynie korzystam z tego przykładu, a potrzebowałem dorobić kolejną broń, więc.
  5. Niestety nie działa ERROR in action number 2 of Create Event for object hero: Error in code at line 73: weapon_name[ "deagle" ] = 'deagle' ^ at position 15: Wrong type of array index
  6. Cześć, najbardziej noobskie pytanie ever, męczę się z tym już dobre pół godziny, otóż chcę skorzystać z tego przykładu https://gmclan.org/index.php?plik=151 tylko kurde nie mogę dać wartości broni deagle, nie wiem może wartości tych broni gdzie indziej są, ale szukam i nie mogę znaleźć. len = 15 // odległość ręki od bohatera can = true laduj = true bron[ 1 ] = colt // tworzymy listę broni bron[ 2 ] = ak47 bron[ 3 ] = mp5 bron[ 4 ] = deagle active = colt // aktywna bron count = 4 //ilość broni bron = bron[ active ] /* ------------------------- colt1911 -------------------------- */ weapon_name[ colt ] = 'Colt 1911' weapon_sprite[ colt ] = spr_colt weapon_icon[ colt ] = spr_colt_icon weapon_damage[ colt ] = 25 weapon_sound[ colt ] = snd_colt_fire weapon_time[ colt ] = 10 bullet_sprite[ colt ] = spr_colt_bullet bullet_speed[ colt ] = 10 ammo_zapasowe[ colt ] = 24 ammo_wmagazynku[ colt ] = 12 pojemnosc_magazynka[ colt ] = 12 ladowanie_sound[ colt ] = snd_colt_reload ladowanie_length[ colt ] = 45 /* ------------------------- AK47 -------------------------- */ weapon_name[ ak47 ] = 'AK 47' weapon_sprite[ ak47 ] = spr_ak47 weapon_icon[ ak47 ] = spr_ak47_icon weapon_damage[ ak47] = 10 weapon_sound[ ak47 ] = snd_ak47_fire weapon_time[ ak47 ] = 5 bullet_sprite[ ak47 ] = spr_ak47_bullet bullet_speed[ ak47 ] = 15 ammo_zapasowe[ ak47 ] = 90 ammo_wmagazynku[ ak47 ] = 30 pojemnosc_magazynka[ ak47 ] = 30 ladowanie_sound[ ak47 ] = snd_ak47_reload ladowanie_length[ ak47 ] = 60 /* ------------------------- mp5 -------------------------- */ weapon_name[ mp5 ] = 'mp5' weapon_sprite[ mp5 ] = spr_mp5 weapon_icon[ mp5 ] = spr_mp5_icon weapon_damage[ mp5 ] = 15 weapon_sound[ mp5 ] = snd_mp5_fire weapon_time[ mp5 ] = 3 bullet_sprite[ mp5 ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ mp5 ] = 20 ammo_zapasowe[ mp5 ] = 45 ammo_wmagazynku[ mp5 ] = 15 pojemnosc_magazynka[ mp5 ] = 15 ladowanie_sound[ mp5 ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ mp5 ] = 60 /* ------------------------- minigun -------------------------- */ weapon_name[ deagle ] = 'deagle' weapon_sprite[ deagle ] = spr_minigun weapon_icon[ deagle ] = spr_minigun_icon weapon_damage[ deagle ] = 50 weapon_sound[ deagle ] = snd_mp5_fire weapon_time[ deagle ] = 3 bullet_sprite[ deagle ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ deagle ] = 50 ammo_zapasowe[ deagle ] = 45 ammo_wmagazynku[ deagle ] = 15 pojemnosc_magazynka[ deagle ] = 15 ladowanie_sound[ deagle ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ deagle ] = 60
  7. Cześć, tworze grę w której chce żeby tło losowało się po każdym wejściu na tą plansze, stworzyłem taki kod, ale coś nie tak idzie... { a = random(3) if ( a == 1) background_assign(Tlo2,back) if ( a == 2) background_assign(Tlo4,back) }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...