Skocz do zawartości

BaToTu

Użytkownicy
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia BaToTu

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Dodałem do highscora end stepa i to id tam dalem ale mam problem bo dodaje nie raz ale 10 razy ktos mi to probowal tlumaczyc ale nie kumam moglbym prosic do jakiegos poradnika z tym zwiazanego tematu ?
  2. Mam :( jakieś inne pomysły?
  3. Cześć to ja wasz nupek domyślacie się pewnie że mam problem otoż tak mam ustawienia poziomu Easy GML if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) if (global.score mod 50 == 0 || global.score mod 51 == 0 || global.score mod 52 == 0 || global.score mod 53 == 0 ) { room_goto_next() transition_kind = 21 } Oraz ustawienia highscore tabeli GML tabela0 = ds_map_create() + GML var last; highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela0); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela0, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela0); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela0, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela0, last)); } if global.life <= 0 draw_highscore(80,120,640,480); I kiedy przegram pojawia się to : ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object Settings_Easy: In script Easy: Error in code at line 1: if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) ^ at position 34: Unknown variable tabela0 Proszę o pomoc gdyż nie rozumiem kodu tabeli wyników i nie mogę sobie poradzić
  4. Pytanie ciągle ważne proszę o pomoc 7 x doublepost, blokada na 3 dni - Uzjel
  5. To daj to co już masz ediepl wyraźnie pisał, nie?
  6. Ups... zaraz jak nie w draw create ani step to w co bo chyba nie w myszke albo klawiature a other probowalem to samo sie dzieje
  7. http://vlep.pl/o3s7hz.jpg nie zwracać uwagi na grę to tut wiem (ulepszam ją)
  8. analizuje dam znac za ok. pol godz (nie smiac sie) ;) pytanko jak przegram to dodaje WYNIKI nie 1 tylko wszystkie miesjca zastepuje 1 wynikiem czemu?
  9. Nie chce sie juz w tym bawic ale moze sprobuje
  10. Jak już wspomniałem pracuję nad 3 osobnymi tabelami wyników czy w ogóle jest taka możliwość ?
  11. O MAMO ILE LITEROWEK szybko pisalem sory kod zaraz sprawdze nie jednak nie sprawdze nie rozumiem go mozesz podac z przykladem jakims banalnym zamiast rysuj cos tam? stop poradzilem sobie sam oto ten kod GML draw_set_color(c_white) draw_roundrect(300,480,420,540,false) if global.score1 >= 9 draw_roundrect (300,480,420,540,false) draw_roundrect (300,480,440,540,false) if global.score1 >= 99 draw_roundrect (300,480,440,540,false) draw_roundrect (300,480,460,540,false)
  12. Potrzebuję pomocy mam taki kod GML draw_set_color(c_white) draw_roundrect(300,480,420,540,false) if global.score1 >= 9 draw_roundrect (300,480,440,540,false) if global.score1 >= 99 draw_roundrect (300,480,460,540,false) i jak zrobić jak zdobyje 9 punktow prostokat sie powiekszyl a ten 1 sie usunol szukalem w dokumentacjach ale nie moge znalesc myslalem o czyms takim GML draw_set_color(c_white) draw_roundrect(300,480,420,540,false) if global.score1 >= 9 draw_roundrect (300,480,420,540,false) = draw_roundrect (300,480,440,540,false) if global.score1 >= 9 draw_roundrect (300,480,440,540,false) = draw_roundrect (300,480,460,540,false) ale wtedy jest blad w 3 linii
  13. wiesz jednak wole zostawic tak jak jest bo znowu bede jakis spam debilnym pytaniem robil
  14. ale oprocz 50 potrzebuje jeszcze 51 52 oraz 53
×
×
  • Dodaj nową pozycję...