Skocz do zawartości

BlueCraft

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia BlueCraft

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. to ma być prosta strzelanka, a nie jakaś super produkcja:D więc mi tam obojętnie, którego sposobu użyje, ale ten Bedzioma bardziej zrozumiałem:P
  2. użyłem sposobu Bedzioma bo wydawał mi sie łatwiejszy:P I wszystko działa!:D BIG THX! Bedziom, daj e-maila to ci wyśle wersje 0.000001:D
  3. dobra spróbuje to zrobić, i edytne posta jak mi sie uda
  4. a możesz wytłumaczyć jak idiocie:D bo w GMLu trochu słaby jestem:/ napisz mi np. w jakim object to wstawić i wgl.
  5. Witam! Mam problem ze zrobieniem animowanego chodzenia w mojej grze. zrobiłem żeby widok był z góry(tj.w Margonem). I chce zrobić tak, że jak ludzik idzie w lewo, to jak przestanie iść, zostaje w pozycji obróconej w lewo. Narazie wyszło mi(nie używając GMLa) że ludzik idzie w lewo, a jak puszcze klawisz strzałki w lewo to obraca się w moją strone i dalej idzie w lewo:/
  6. @Utermiko Właśnie nie ogarniam jak to ogarnąć:P @Sheriff99 Nie mam GG:/
  7. Screen jest z twojego silnika? Bo to jest screen z prawdziwego Herosa:P
  8. Witam wszystkich. Z GM pracuje ok.2 lata. Od razu mówie że mam GM7. Ostatnio włączyłem tryb zaawansowany(wcześniej nie wiedziałem że taki istnieje:P) i znów zacząłem robić proste mini gierki. Wziąłem się za Shootera. Wymyśliłem go tak: PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP BBBBBBBBBKKKBBBBBBBBB BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB B=Jakiś budynek, którego będziemy strzec K=Karabin P=Miejsca pojawiania sie przeciwników. I problem jest taki, że nie mam zielonego pojęcia, jak zrobić żeby Przeciwnicy pojawiali się w losowych odstępach czasu! Dało by to taki efekt, że gracz nie wiedziałby gdzie pojawi sie przeciwnik:D Potem zrobię wersje 2, w której budynek będzie na środku, karabin na budynku, a przzeciwnicy będą nacierać ze wszystkich stron świata:D Z góry dziękuje za odpowiedzi:D Pozdr. BlueCraft
×
×
  • Dodaj nową pozycję...