Dzięki wielki, już wszystko działa
A tak ps to mi chodziło żeby nie leciało tak po pięć tylko po 10% i wolno, zmieniłem ze po 1 dochodzi do 100% i tak też może być, dzięki wielkie :D
Ok już prawie wszystko ok, tylko że jeszcze jak zrobić żeby się nie dało przerwać póki nie załaduje się mana i hp do końca, bo ładuje się jak trzymam tylko :)
Jest tak że chodzę i cały czas się ładuje i jak jest 1000 to spada co chwila i się ładuje znowu do 1000
A mi chodzi żebym jak stracił to klikał D on siadał(z siadaniem sobie poradze :)) i wtedy mu dochodziło powoli hp i żeby wtedy nie można było się ruszyć(taki opis żeby wszystko było jasne:D)
Tak ma być? bo albo nie zrozumiałem albo mi coś nie działa :D
W create:
GML
blok=false
GML
if ( blok == false )
{
keyboard_key_press(vk_left)
keyboard_key_press(vk_down)
keyboard_key_press(vk_up)
keyboard_key_press(vk_right)
}
W step:
GML
var _diff;
_diff = global.hp - global.hp_max;
global.hp -=(_diff) / 1
GML
if ( round(global.hp) >= round( global.hp_max ) ) blok = false;
W D:
Probowałem tak:
GML
blok=true
I tak:
GML
global.hp+=0.1*global.hp_max
global.mana+=0.1*global.manamax
blok = true;
Jeśli coś źle to popraw proszę :D
Witam
Zrobiłem że jak się kliknie D to dodaje 10% many i 10% życia, jak zrobić żeby nie można było się poruszać póki życie i mana nie naładują się do końca?( global.hp_max i global.manamax to są maksymalne wartości a global.hp i global.mana to aktualne)
I jak zrobić żeby po jednokrotnym kliknięciu D ładowało się do maksymalnych wartości?
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :)