Skocz do zawartości

Itachi

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Itachi

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielki, już wszystko działa A tak ps to mi chodziło żeby nie leciało tak po pięć tylko po 10% i wolno, zmieniłem ze po 1 dochodzi do 100% i tak też może być, dzięki wielkie :D
  2. Ok już prawie wszystko ok, tylko że jeszcze jak zrobić żeby się nie dało przerwać póki nie załaduje się mana i hp do końca, bo ładuje się jak trzymam tylko :)
  3. Teraz nadal można się ruszać i jak się raz kliknie D to już cały czas się ładuje jak spadnie :P
  4. Jest tak że chodzę i cały czas się ładuje i jak jest 1000 to spada co chwila i się ładuje znowu do 1000 A mi chodzi żebym jak stracił to klikał D on siadał(z siadaniem sobie poradze :)) i wtedy mu dochodziło powoli hp i żeby wtedy nie można było się ruszyć(taki opis żeby wszystko było jasne:D)
  5. Tak ma być? bo albo nie zrozumiałem albo mi coś nie działa :D W create: GML blok=false GML if ( blok == false ) { keyboard_key_press(vk_left) keyboard_key_press(vk_down) keyboard_key_press(vk_up) keyboard_key_press(vk_right) } W step: GML var _diff; _diff = global.hp - global.hp_max; global.hp -=(_diff) / 1 GML if ( round(global.hp) >= round( global.hp_max ) ) blok = false; W D: Probowałem tak: GML blok=true I tak: GML global.hp+=0.1*global.hp_max global.mana+=0.1*global.manamax blok = true; Jeśli coś źle to popraw proszę :D
  6. Tak chodzi mi o to, tylko że po jednorazowym kliknięciu D i żeby gracz nie mógł się wtedy ruszać :D PS: Nie mogłem otworzyć przykładu bo mam GM 8.0 :D
  7. Witam Zrobiłem że jak się kliknie D to dodaje 10% many i 10% życia, jak zrobić żeby nie można było się poruszać póki życie i mana nie naładują się do końca?( global.hp_max i global.manamax to są maksymalne wartości a global.hp i global.mana to aktualne) I jak zrobić żeby po jednokrotnym kliknięciu D ładowało się do maksymalnych wartości? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...