Skocz do zawartości

loo_ser

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia loo_ser

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za rady ale z przykrością informuję że przerzucam się na program "Construct". Podobny do GM, jest na licencji open source (czyli darmowy !!!), i nie trzeba programować. :bye1: :thumbsup: :D :jezor:
  2. karolo320 twoje pierwsze działa bezbłędnie i to zostawiam :) w drugin jakiś błąd przy uruchamianiu --> "at position 5: Unknown variable hero" MagnusArias tu ten sam błąd przy uruchamianiu --> "at position 5: Unknown variable hero" Dzięki jeszcze się odezwę!
  3. Hmm... za młody jesteś żeby wiedzieć co to "Final fight":) jest to gra podobna do "Litlle fighters", w której chodzi o poruszanie się w czterech kierunkach z pewnymi ograniczeniami jak budynki, samochody, latarnie, kontenery na śmieci oraz zbieranie przedmiotów no i walka z przeciwnikami i boss'em na końcu każdego level'u. Ale, ale poruszanie już sobie zrobiłem tylko że bohater nie chce się zatrzymać :/ . W "Object properties" kliknąłem "Add event" tam kliknąłem "Keyboard" i dodałem cztery kierunki a w każdym z nich "Start movinging in a direction" z odpowiednimi kierunkami ale nie wiem jak zatrzymać bohatera.
  4. Będę robił grę a przynajmniej spróbuje. Mam na myśli to co w tytule postu, scrolowana bijatyka, coś na wzór "Final fight". Zacząć chcę od mechaniki gry tzn. poruszanie, kolizje, zliczanie punktów, przedmioty itp. a później zajmę się grafiką. Zrobiłem sobie prostego sprite'a z bohaterem i jakiś background ale niewiem jak zrobić aby się poruszał (bohater). Wiem że można to zrobić w języku programowania wbudowanym w Game maker'a (czy jakoś tak ???) ale na początek w mojej pierwszej grze chciałbym pominąć pisanie w kodzie jeśli jest to możliwe i skupić się na klikaniu. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...