Witam wszystkich!
Mam problem a mianowicie mam w bohaterze (oGracz) ustawioną zmienną energia. W oKontroler ustawiłem że kiedy energia bohatera jest mniejsza niż 10 wtedy ma się tworzyć oOmdlenie. Obiekt oOmdlenie ma wpisane w stepie żeby podążał za graczem. W grze mam dwa viewy. oOmdlenie ma depth -6 a oGracz depth -2. oOmdlenie jest wielkości viewa. Obiekt jest widziany na dwóch ekranach. Jak można zrobic żeby oOmdlenie było widziane tylko na view[0] a nie na view[1] ?
Poniżej podaje kod który wrzucilem w stepie oKontroler.
GML
if oGracz.energia <= 10 && not instance_exists(oOmdlenie)
{
instance_create(oGracz.x,oGracz.y,oOmdlenie)
}
if view_current[0]
{
oOmdlenie.visible =true
}
else
{
oOmdlenie.visible =false
}