Skocz do zawartości

miki9009

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia miki9009

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. A co to za róznica:P Heh no to chyba nie było to albo coś źle zrobiłem, ale już sobie poradziłem. dzieki :thumbsup:
  2. Jak zrobić by kamień spadający na drugi kamień na nim nie został tylko spadł na ziemię. Potrafie zrobić tylko raz coś takiego tzn. wybierze drogę tylko raz ponieważ zrobiłem to za pomocą "path" nie wiem jak by to inaczej można było zrobić załączam rysunek. Z góry dzięki za pomoc :jezor: http://www.speedyshare.com/files/21261684/Bez_tytu_u.png
  3. Kurcze dzięki widać że to forum tętni troche życiem bo od początku odpisują. :jezor: Chyba będę musiał wszystko przetestować fajna rzecz ten game maker tylko tak na dłuższą metę :thumbsup:
  4. Heh no nie pisałem. No może będę musiał, ale fajnie by było jakby ktoś jednak miał sposób bo ten chód najlepiej mi odpowiada gracz musi poruszać sie po siatce... :jezor:
  5. Hm. Nie wiem za bardzo jak to wykorzystać. Mógłby mi ktoś podać tą komendę. By dosuwał głaz nie dalej niż do kolejnego obiektu? Dam link do tej gry może jak by ktoś miał czas i nie wiedział jeszcze o co mi chodzi wystarczy włączyć i popchnąc głaz w kierunku drugiego i wiadomo o co chodzi http://www.speedyshare.com/files/21212000/Nowy_folder.rar
  6. Witam, jestem nowym użytkownikiem forum od dwóch dni próbuje swoich sił z Game Makerem. Usiłuje zrobić grę typu boulder dash znalazłem już na forum jak popychać objekt za pomocą drugiego, lecz nie mogę znaleźć nic o tym jak zrobić by napotykając na kolejny objekt wstrzymano tą akcję. Na przykładzie teraz gracz w mojej grze może przesuwać nieskończenie wiele głazów naraz, a chce by mógł tylko jeden jak to zrobić?? Oto moja komenda na pchnięcie obiektu: x+=other.x-other.xprevious; y+=other.y-other.yprevious;
×
×
  • Dodaj nową pozycję...